مراکز و واحدها
1401/3/10 سه‌شنبه
لزوم برگزاری دوره‌های کوتاه مدت برای شهروندان در بوموسی
نماینده عالی دولت در شهرستان ابوموسی خواستار برگزاری دوره‌های کوتاه مدت توسط اساتید دانشگاه برای شهروندان شد.

.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ادریس قریشی فرماندار بوموسی امروز از حوزه امتحانات دانشگاه پیام نور ابوموسی بازدید و از نزدیک از روند برگزاری آزمون‌ها اطلاع یافت. 

 قریشی بعد از بازدید در نشستی با محمود عامری سیاهوئی رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی ضمن اعلام آمادگی و حمایت همه جانبه از دانشگاه بر توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی در این واحد دانشگاهی تأکید کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ابوموسی با اشاره به ظرفیت اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور خواستار برگزاری دوره های کوتاه مدت برای شهروندان و مدیران شهرستان شد.
 

قریشی با اشاره به مشکلات و آسیب‌های اجتماعی که در حال حاضر گریبان گیر جامعه است، افزود: اعضای هیات علمی دانشگاه یک ظرفیت و پتانسیل بزرگی هستند که می توانند با برگزاری دوره های کوتاه مدت و ریشه یابی این آسیب های اجتماعی و با فرهنگ سازی و آگاه کردن مردم در این مسیر گامهای ارزشمندی بردارند.

در ادامه این نشست محمود عامری سیاهوئی رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی اظهار داشت: آمادگی لازم جهت برگزاری دوره‌های کوتاه مدت و همایش‌ها و سمینارها برای شهروندان در این جزیره استراتژیک را داریم.

عامری سیاهوئی در خصوص برگزاری امتحانات دانشگاه اظهار داشت: 98 درصد آزمونهای دانشگاه پیام نور ابوموسی به صورت آنلاین و سیستمی است که از لحاظ زمان و هزینه بسیار مقرون به صرفه است که حتی دانشجویان پس از پایان آزمون می توانند نمرات خود را مشاهده کنند و این نشان از کیفیت و بروز بودن دانشگاه پیام نور در زمینه آموزش است.

لزوم برگزاری دوره‌های کوتاه مدت برای شهروندان در بوموسی

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر