مراکز و واحدها
1401/2/1 پنجشنبه
فرماندار ابوموسی تاکید نمود؛
توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور ابوموسی

.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از هرمزگان، دکتر ادریس قریشی فرماندار شهرستان ابوموسی در نشست با محمود عامری سیاهوئی رئیس دانشگاه ابوموسی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور علاوه بر رسالت اصلی خود که آموزش عالی و تربیت نیروی متخصص است، گفت: اعضای هیات علمی دانشگاه می توانند راهکارهای علمی و رهنمودهای برای پیشرفت و ارتقای سطح زندگی مردم در شهرستان ابوموسی ارائه دهند.

دکتر قریشی در خصوص افزایش رشته های کارشناسی و تحصیلات تکمیلی مناسب با شرایط جزیره ابوموسی تأکید نمود.

وی با اشاره به اینکه آمادگی جهت برگزاری همایش، سمینارهای علمی در جزیره هستیم، اظهار داشت: تفاهم نامه بین دانشگاه پیام نور و مراکز علمی، دانشگاه هرمزگان و مرکز اقیانوس شناسی بندرعباس منعقد شود و در این زمینه حمایت ویژه خواهیم نمود.

نماینده عالی دولت در شهرستان ابوموسی با اشاره به اینکه دانشگاهها و آموزش عالی در رشد فزاینده و توسعه اجتماعی نقش کلیدی دارند،خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور ابوموسی با توجه به رشته های تحصیلات تکمیلی آن در راستای مهاجرت موقت و ورود اقشار فرهنگی مختلف از سایر اقوام به این جزیره نقش مهمی ایفاد کرده است.

دکتر قریشی  بر ساماندهی نیروی انسانی و جذب نیروی بومی از جزیره ابوموسی  در این واحد دانشگاهی تأکید نمود.

️در ادمه این نشست محمود عامری سیاهوئی رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی ضمن گزارشی به عملکرد دانشگاه پرداخت و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با توجه به ظرفیت اساتید و اعضای هیات علمی آمادگی دارد دوره های کوتاه مدت برای دستگاههای اجرایی و شهروندان این جزیره استراتژیک برگزار نماید.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر