مراکز و واحدها
1400/9/27 شنبه
رئیس دانشگاه پیام نورواحد دهبارز به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پیام تسلیت صادر کرد
متن پیام تسلیت جناب آقای اکبر زمانی بدین شرح است:

.

می‌خواست رخش پیش عدو زرد نباشد
ای کاش یکی بود در آن کوچه و می‌گفت
آن کس که به زن حمله کند، مرد نباشد


حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) فرمودند: هر كس عبادات و كارهاى خود را خالصانه براى خدا انجام دهد، خداوند بهترین مصلحت ها و بركات خود را براى او تقدیر مى نماید.
فاطمه، شگفت انگیزترین انسان و شگرف ترین بشری بود که به عنوان دختری، همراز، همراه، همسنگ، پشتیبان، دلسوز و مشاور پدر، و در مقام همسری، یار، مددکار، مدافع و گرمابخش زندگی، محبوب ترین یار و نزدیکترین دوست شوهر است. 

فاطمه زهرا (س) معیار فضایل، اخلاق و تفکر است و جایگاه زنان جهان را شکوه و منزلت بخشید. مهربان مادری برای مؤمنان بود که حضور یک بانوی مسلمان در عرصه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی را در کنار پارسایی، پاکدامنی و دور اندیشی برای همیشه در تاریخ جهان ثبت کرد. 

فاطمیه روزهای حزن اهل بیت(ع) در مصیبت مادر رسالت و همسر ولایت حضرت زهرای مرضیه (س) است. شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) آموزه ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع از ارزشهای اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) برای همه ماست.

اینجانب فرارسیدن ایام سوگواری فاطمیه و سالروز شهادت پاره تن پیامبر (صلی الله علیه و آله) و اسوه زنان عالم، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را بر محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) ، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، همه رهروان حضرتش در جهان و نیز کلیه مسئولین، مدیران، کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد دهبارز تسلیت عرض می نمایم .

اکبر زمانی رئیس  دانشگاه

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر