فرهنگی
1402/11/12 پنجشنبه
به مناسبت دهه مبارک فجر
آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای

.

حجت الاسلام کرتی:
جایگاه کنونی جمهوری اسلامی ایران در جهان و منطقه را حاصل خون شهدا است

حجت الاسلام کرتی گفت: جایگاه کنونی جمهوری اسلامی ایران در جهان و منطقه را حاصل خون شهدایی دانست که برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی از جان خود مایه گذاشتند و حرکت جمعی امروز کارکنان دانشگاه را تجدید میثاق با آرمان های والای شهدای گرانقدر و رهبر فقید انقلاب اسلامی؛ حضرت امام خمینی (ره) دانست.

آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس به مناسبت دهه مبارک فجر و با هدف تجدید میثاق با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای شهر بندرعباس با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان هرم زگان، ریاست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان، معاونین و جمعی از کارکنان برگزار گردید.
در این مراسم حجت الاسلام کرتی ضمن بیاناتی جایگاه کنونی جمهوری اسلامی ایران در جهان و منطقه را حاصل خون شهدایی دانست که برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی از جان خود مایه گذاشتند و حرکت جمعی امروز کارکنان دانشگاه را تجدید میثاق با آرمان های والای شهدای گرانقدر و رهبر فقید انقلاب اسلامی؛ حضرت امام خمینی (ره) دانست.
در ادامه این برنامه دکتر فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان تجلیل از مقام شهدا ، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که با جانفشانی مانع از حضور بیگانگان در سرزمین کشور عزیزمان شدند از کوچکترین وظایف ماست که باید همواره آن را گرامی داریم.
در ادامه کارکنان و اساتید دانشگاه ضمن زیارت، قرائت فاتحه و غبار روبی و گل افشانی مزار شهدا با آرمان های شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند نهاد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر