فرهنگی
1402/11/3 سه‌شنبه
با حضور دکتر مهدی محمدی صورت گرفت
مراسم تجلیل از فعالین فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس

.

به گزارش روابط عمومی؛ در این نشست دکتر محمدی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشویی دانشگاه پیام نور کشور به اعضای انجمن های علمی توصیه کرد: ارتباط خود را با مسولین و مدیران ارشد استانی افزایش دهید و با فعالیت در مراکز رشد و واحدهای فناور ایده های خود را تبدیل به ثروت کنید.

وی گفت: دانشگاه به معنای واقعی فراتراز کلاس، آموزش و پژوهش است و مسولیت اجتماعی که حاصل کنشگری اعضای دانشگاه می باشد با اهتمام، هم افزایی و همراهی اعضای علمی، اداری و دانشجویان شکل می گیرد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشویی دانشگاه پیام نور کشور همچنین بر لزوم مشارکت دانشحویان به منظور حضور حداکثری آنان در جشنواره های رویش، حرکت و نشریات تاکید کرد.
در ادامه دکتر مصدقی معاون آموزشی، پژوهشی دانشگاه پیام نور استان اظهار داشت: دانشجویی که وارد فعالیت در عرصه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نشود، رشد متوازی نخواهد داشت و دانشجویی که در این عرصه فعالیت دارد باید از نظر علمی جزء برترین دانشجویان باشد.
حجت الاسلام والمسلمین کرتی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکاه پیام نوراستان هرمزگان بیان داشت: در دانشگاه باید هم به پژوهش هم به اخلاق تزکیه و هم به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی توجه کرد.
وی یادآور شدعلی رغم محدودیت های مالی، برنامه های فرهنگی دانشگاه با مشارکت گسترده دانشجویان در سطح مطلوبی برگزار می شود
در ادامه عبدالرسول ترابی مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان هرمزگان تاکید کرد: با تمام توان از برنامه های انجمن های علمی دانشجویی حمایت خواهیم کرد.
وی همچنین با تشکر از حمایت های دکتر فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان و مجموعه مدیران استان به جهت همراهی همه جانبه با دانشجویان، از زحمات فعالین فرهنگی مرکز بندرعباس تقدیر بعمل آمد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر