فرهنگی
1402/10/19 سه‌شنبه
معاون فرهنگی، دانشجویی و اجتماعی دانشگاه پیام نور:
در فعالیتهای فرهنگی باید هویت اجتماعی دانشگاه پیام نور را باز آفرینی کنیم

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر مهدی محمدی معاون فرهنگی، دانشجویی و اجتماعی، در سفر به استان کرمان، در جمع مدیران و فعالان فرهنگی این استان، ضمن تسلیت شهادت جمعی از مردم کرمان در حادثه تروریسیتی گلزار شهداء، این حادثه را نشانه ضعف و انفعال دنیای استکبار و دنباله رو های حقیر و پست آنها نظیر داعش دانست و شهادت خانم مکرمه حسینی دانشجوی مرکز کرمان را تبریک و تسلیت عرض نمود.

ایشان از اقدامات انجام شده و برنامه ریزی های مدیران و همکاران استان کرمان برای برگزاری هر چه بهتر دومین اردوی راهیان مقاومت تقدیر و تشکر نمود و گفت:متاسفانه با حادثه تروریستی که انجام شد این اردو برگزار نشد، اما جا دارد از برنامه ریزی ها و اقدامات خوب انجام شده، قدردانی شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور، خانم مکرمه حسینی را چهارمین شهید دانشگاه انقلابی پیام نور در سال اخیر دانست و افزود :این شهادت ها نشان می دهد که دانشگاه پیام نور از غنای فرهنگی بسیار بالایی برخوردار است و همواره در همه صحنه ها یاریگر اسلام و انقلاب بوده است.

ایشان خطاب به فعالان فرهنگی مراکز و واحدهای استان گفت:کار فرهنگی عموما دیر بازده است و زمان نیاز دارد تا ثمرات و نتایج آن آشکار شود، همانگونه که شکل گیری جبهه مقاومت در چندین کشوراسلامی، ثمره سالها مجاهدت علماء، مجاهدین و به ویژه حاج قاسم سلیمانی عزیز می باشد.

دکتر محمدی با اشاره به شعار دانشگاه پیام نور در عرصه آموزش، که آموزش برای همه، همه وقت و همه جا است، این شعار را در عرصه فرهنگی نیز قابل تسری و اجرایی دانست و گفت: ما باید کار فرهنگی برای همه، همه جا و همه وقت را نیز سرلوحه برنامه های خود قرار دهیم تا رسالت خود را در قبال نسل جوان دانشجو انجام داده و بتوانیم هویت اجتماعی دانشگاه پیام نور را در مسائل فرهنگی بازآفرینی نماییم.

گفتنی است حضور در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی، دیدار با خانواده شهید مکرمه حسینی شهید حادثه تروریسیتی اخیر کرمان، بازدید از مرکز کرمان و آشنایی با فعالیتهای انجام شده پیرامون اردوی راهیان مقاومت از دیگر برنامه های حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه در کرمان بود.

همچنین از کتاب «آنچه میان من و توست» هانیه آفرین دانشجوی رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور واحد بردسیر با حضور معاون فرهنگی، دانشجویی و اجتماعی رونمایی شد. 

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر