فرهنگی
1402/8/9 سه‌شنبه
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در دیدار با مجموعه معاونت فرهنگی دانشگاه پیام نور مطرح کرد:
نقش مهم دانشگاه پیام نور در فراهم کردن آموزش به دانشجویان محروم و کم درآمد

.

به گزارش روابط عمومی دکتر کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت علوم دراین دیدار تصریح کرد: معرفی هر چه قویتر دانشگاه پیام نور در رسانه‌ها به علت فراهم نمودن زمینه‌های آموزش بویژه به دانشجویان محروم و کم درآمد امری ضروری می باشد.

همچنین دکتر محمدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در این نشست ضمن ارائه گزارش اجمالی از روند کاری حوزه معاونت فرهنگی، اظهار داشت: با توجه به نیمه حضوری و ترکیبی بودن دانشگاه پیام نور، برقراری هرچه بیشتر ارتباط مستقیم مدیران حوزه فرهنگی با دانشجو برای پویایی محیط فرهنگی دانشگاه امری ضروری بوده و که کلیه استانها اقدامات لازم در این خصوص را آغاز نموده اند و در این راستا شناسایی دانشجویان فعال انجمن‌های علمی، کانون‌ها صورت گرفته است.

دکتر عابدیها مدیرکل اداره فرهنگی و اجتماعی نیز در این نشست اظهار داشت: فعالیتهای بخشهای فرهنگی را بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب تنظیم شده و زمینه حضور حداکثری دانشجویان در فعالیتهای فرهنگی مد نظر قرار گرفته است.
وی همچنین گفت: با توجه به جمعیت 360 هزار نفری دانشجویان دانشگاه پیام نور که از خانواده های سنتی و مذهبی هستند تدابیری اندیشیده شود که مصوبات فرهنگی ابلاغ شده از سمت وزارت عتف، برای این دانشجویان نیز مد نظر قرار گیرد. 

در این نشست همچنین دکتر فرخی مدیرکل اداره دانشجویی دانشگاه پیام نور نیز به آماده سازی بستر مهارت آموزی و تقویت دانشجو در حوزه اشتغال زایی و کارآفرینی جهت تضمین آینده شغلی دانشجویان در حوزه اداره کل دانشجویی اشاره کردند.

دکتر بسطامی مدیرکل تربیت بدین دانشگاه نیز از تدوین آئین نامه بازیهای بومی محلی برای اولین بار در بین دانشگاه های کشور خبر داد و گفت:  بازیهای بومی محلی در 21 استان برگزار گردید و با استقبال زیادی روبرو شد. 
وی همچنین به برنامه‌های در دست اقدام دانشگاه در خصوص ورزش کارکنان  جهت شادابی و سلامت هرچه بیشتر این قشر اشاره نمود.

همچنین دکتر نادعلی سرپرست گروه برنامه ریزی به تشکیل 7 کارگروه تخصصی ادب و هنر، کارآفرین و اشتغال، آسیب های اجتماعی، رسانه، راهبردهای فرهنگی، (حجاب و عفاف، امر به معروف، نماز و جوانی جمعیت) به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه های ذکر شده در دانشگاه پیام نور و ارائه راهکارهای حل مشکلات با استفاده از اساتید با تجربه و کارشناسان خبره در این کار اشاره کرد.

دکتر خداشاهی و خانم ایراندوست  نیز در خصوص انجمن نانو و سازه‌های ماکارونی و مشکلات سامانه جامع فرهنگی وزارت عتف (فرنما) مسائلی را طرح کردند. 






 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر