فرهنگی
1400/9/16 سه‌شنبه
پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت 16 آذر روز دانشجو
دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با صدور پیامی ضمن پاسداشت 16 آذر روز دانشجو، یاد و خاطره شهدای مبارز برابر استکبار در سال 1332 را گرامی داشت.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر خیری، 16 آذر را فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت تاریخی، ملی و دینی دانشجویان ایران عزیز دانستند.
وی گفت: رسالت اصلي دانشگاه، تربيت انسان است و هدف اساسي دانشجو، رسيدن به كمالات والاي انساني است.


خیری اظهار داشت: به یمن پیشرفت های بدست آمده از انقلاب اسلامی امروزه خواسته یا ناخواسته اکثریت نسل جوان ما تحصیلات دانشگاهی را تجربه کرده اند و چراغ علم و دانش همواره در روزگار ما به دست دانشجویان توانگر بوده است.

اينک بر ما و تک تک دانشجويان عزيز فرض است که عليرغم دشواري‌ها و چالش‌هايي که در این 2 سال در پي اپيدمي کويد 19 رخ داده است، با درک الزامات اجتماعي و اخلاقي به عنوان عضوی موثر و فعال در جامعه، مسؤليت‌پذيري در عرصه عمل و حقيقت جويي در عرصه نظر را جامه عمل بپوشانيم و در راه آبادي و عزت ايران اسلامي با پايمردي بکوشيم.

رئیس دانشگاه در پایان خاطر نشان کرد: دانشجوی آگاه، با الهًًام از سیره سیاسی الهی امام امت، نصایح رهبر فرزانه انقلاب و حرکت در خط سرخ شهادت، توانسته است دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال طلبی، آزادی خواهی و استکبار ستیزی خود را حفظ کند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر