فرهنگی
1400/9/10 چهارشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان؛
بسیج دانشجویی یکی از ارزنده ترین نهادهای ماندگار است/ دانشجویان بسیجی در حوزه فرهنگی نقش آفرین باشند

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در دیدار با رئوفی مسئول بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه بسیج دانشجویی در مقابله با جنگ نرم دشمن نقش بسیار مهمی دارد، گفت: بسیج دانشجویی یکی از تشکلهای فعال در دانشگاه است که مورد حمایت هم جانبه دانشگاه است.

دکتر خیری اظهار داشت؛ بنده افتخار می کنم که به عنوان یک نیروی بسیجی در خدمت دانشجویان و اساتید هستم و از مسئولان بسیج دانشجویی خواست؛ اولویت کار خود فعالیت فرهنگی باشد و در این زمینه نقش آفرین باشند.

در  ادامه این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کرتی خورگو مسئول نهاد دانشگاه پیام نور استان هرمزگان ضمن  تبریک مجدد به مناسبت هفته بسیج از بسیج به عنوان مولود مبارک انقلاب یاد کردند و افزود: آنچه امروز به عنوان یکی از مسائل روز در دانشگاه ها باید مورد تأکید باشد توجه به مسئله «جهاد تببین» است که باید به عنوان یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به آن نگاه کرد.

کرتی در ادامه گفت: در واقع جهاد تبیین در برابر تحریف است و دانشجویان بسیجی با خوشفکری و روحیه انقلابی باید پویاتر از پیش در فضای حقیقی و مجازی از هجمه های وارده دشمن جلوگیری کنند.

وی در پایان از فعالیت های انجام شده دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور هرمزگان در مراکز و واحدهایی فرهنگی تشکر و روحیه خودباوری و جهادگران علمی را در عرصه های مختلف قابل تقدیر خواند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر