فرهنگی
1400/8/17 دوشنبه
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی:
دانشجویان امروز پیشران اقدامات فرهنگی و فردا پیشران سکان های مدیریت کشور/ آمادگی دانشگاه برای اعطای تسهیلات وام دانشجویی

.

جشن استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور مرکز اراک امروز به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در این مراسم  رفع دغدغه های دانشجویان را مهم ترین وظیفه دانشگاه دانست و گفت: دانشجویان امروز پیشران اقدامات فرهنگی اجتماعی و فردا پیشران سکان های مدیریتی کشور هستند و تسهیل بهره مندی آنها از خدمات آموزشی و فرهنگی در اولویت است.

دکتر محمد هادی امین ناجی یکی از مهم ترین دغدغه های دانشجویان را هزینه های تحصیلی عنوان کرد و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در نیمسال نخست 1400-1401 بیشترین آمادگی را برای اعطای وام های دانشجویی داراست.

وی ضمن تبریک به دانشجویان ورودی جدید افزود: حوزه های فرهنگی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور پذیرای طرح ها و اقدامات فرهنگی دانشجویان در کانون ها و انجمن های علمی هستند و دانشجویان باید از این فرصت برای مشارکت در فعالیت های علمی و فرهنگی استفاده کنند.

وی با اشاره به بسترهای ورزشی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: دانشگاه هم در حوزه های ورزش همگانی و قهرمانی، برنامه های متعددی را به دانشجویان تقدیم می کند و امکان مشارکت حتی مجازی در مسابقات ورزشی دانشگاه وجود دارد.

وی از دانشجویان خواست از همین ابتدای ورود در فعالیت های علمی و فرهنگی هم در بسترهای مجازی و هم حضوری، مشارکت فعال داشته باشند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر