فرهنگی
1400/7/28 چهارشنبه
در راستای گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش؛
نشست قهرمانان ورزشی دانشگاه پیام نور برگزار شد

.

نشست قهرمانان ورزشی دانشگاه پیام نور همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش و آغاز هفته وحدت به صورت ویدئوکنفرانس در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد.

مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان:
دانشگاه پیام نور؛ فعال ترین زیرنظام آموزش عالی در عرصه های ورزشی

به گزارش روابط عمومی، دکتر ابراهیم علیدوست، مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان در این نشست، ضمن تبریک هفته وحدت و تقارن آن با هفته تربیت بدنی گفت: دانشگاه پیام نور در زمینه ورزش قهرمانی یکی از فعال ترین زیرنظام های آموزش عالی کشور است که می تواند الگویی برای دیگر دانشگاه ها باشد.
وی ضمن تجلیل از قهرمانان ورزشی دانشگاه پیام نور ابراز امیدواری کرد: با حضور گسترده قهرمانان ورزشی به ویژه در دوران پسا کرونا بتوانیم شاهد درخشش دانشجویان کشور در میادین ملی و بین المللی باشیم.


رئیس فدراسیون ورزش های دانشگاهی:
رسالت مهم ورزش دانشگاهی در دوران پسا کرونا


دکتر هادی بشیریان گفت: ورزش دانشگاهی در دوران پسا کرونا،  رسالت و مسئولیت مهمی را بر دوش دارد و باید برای بازگرداندن شور و نشاط به جامعه و به ویژه جامعه دانشگاهی و دانشجویان اهتمام ورزد.
رئیس فدراسیون ورزش های دانشگاهی در نشست قهرمانان ورزشی دانشگاه پیام نور افزود: دوران کرونا، تمام جنبه های زندگی مردم را تحت الشعاع قرار داده و وضعیت بسیار سخت روحی، روانی، اقتصادی، اجتماعی و ... حاکم شده است به نحوی که آمار و تحقیقات اخیر نشان می دهد که کم تحرکی، چاقی، خودکشی، استرس در دوران کرونا به شدت افزایش یافته و این تهدیدی برای سلامت مردم جامعه خواهد بود.
وی با تاکید بر نقش مهم ورزش دانشگاهی در حل چالش های موجود افزود: فدراسیون دانشجویی تمام اهتمام خود را بر این اصل استوار خواهد کرد و در کنار آن دانشگاه ها در سراسر کشور نیز باید همسو با این اهداف گام برداشته و در کنار ورزش های همگانی، ورزش قهرمانی را نیز تقویت و حفظ کنند.
دکتر بشیریان ارتقای ورزش های قهرمانی را جزو اولویت های این فدراسیون عنوان کرد و اظهار داشت: کسب مقام نهم در یونیورسیاد دانشجویی آخرین رتبه کشور ایران بوده است که ما باید برای حفظ این رتبه ارزشمند و حتی ارتقای آن تلاشی مضاعف داشته باشیم.
وی دانشگاه پیام نور را در زمینه ورزش همگانی و قهرمانی پیشرو عنوان کرد و اظهار داشت: امید که دانشجویان کشور بتوانند در مسابقات یونیورسیاد بدرخشند.

گفتنی است، نشست قهرمانان ورزشی با تقدیر نمادین از دو قهرمان ورزشی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب پایان یافت.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر