فرهنگی
1398/11/13 یکشنبه
طی حکمی از سوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت علوم؛
سرپرست جدید حوزه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور منصوب شد

.

رحمان محمدی با حکمی از سوی دکتر نصیرزاده فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت علوم، به عنوان سرپرست حوزه مقاومت  بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر حسین نصیرزاده در مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان ضمن گرامیداشت یاد شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی منشاء خیر برای کشور و حضورش موجب وحدت و همدلی بیشتر بود.

وی با تاکید بر لزوم بصیرت افزایی در شرایط کنونی افزود: دانشگاه پیام نور از گذشته به عنوان یک مجموعه فعال در حوزه بسیج بوده و از آنجا که این دانشگاه مولود انقلاب است، مانند سپاه است. نیروهای ارزشی این دانشگاه از بدو تاسیس، در سازمان مرکزی و استانها، این دانشگاه را بر مبنای اصول معرفتی، دینی ، اخلاقی و اسلامی شکل داده اند و پاسدار ارزش های انقلاب در تمامی حوزه های علمی و فرهنگی هستند.

وی افزود: ظرفیت بسیج در دانشگاه، مبتنی بر فرد نیست. بسیج ظرفیتی ویژه در کل کشور است که می تواند بسیار اثرگذار باشد.
وی ضمن تقدیر از سرهنگ مفید، انتصاب رحمان محمدی همزمان با ایام دهه فجر را اتفاقی مبارک دانست و ابراز امیدواری کرد: سرپرست جدید حوزه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور همگام با برنامه های منسجم حوزه مقاومت بسیج وزارت علوم، با هم افزایی و همدلی بیشتر، در راستای بصیرت افزایی در شرایط سخت و حفظ ارزش های انقلاب و نظام گام بردارد.
دکتر پارسا رئیس بسیج اساتید دانشگاه پیام نور نیز، بسیج را دارای دو بعد معنوی و اجرایی دانست و اظهار داشت: بسیجیان باید پاسدار ارزش های انقلاب و دانشگاه بوده و نسبت به آن حساسیت داشته باشند.

وی تصریح کرد: بسیجیان در شرایط سخت و حتی حادثه های ناگوار همواره کمک و پشتیبان مردم بوده اند و باید اینگونه باشند.
رحمان محمدی سرپرست حوزه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور نیز بر نقش موثر بسیج در تمامی عرصه های علمی، فرهنگی آبادانی و سازندگی تاکید کرد و افزود: با توجه به رویکرد فرهنگی نظام و تاکید مقام معظم رهبری ، باید همه زمینه های اجرایی در دانشگاه ها نمایانگر فرهنگ غنی اسلام باشد.

وی اذعان داشت: حوزه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور با تمام قوا به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی تعامل موثر با مرکز مقاومت بسیج وزارت علوم، بومی سازی کلی مکاتبات در سطح پایگاه ها، شناسایی اهداف عالی دانشگاه و کمک به همکاران در دستیابی به اهداف، بررسی مشکلات پیش رو، کمک به نهادهای اجرایی برای آموزش و تقویت ظرفیت ها، تشکیل جلسات مستمر با کارکنان برای رفع مشکلات، ایجاد زمینه همراهی بین مسئولان و کارکنان، اهتمام در احرای اصل همت مضاعف جهت عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و افزایش سرعت، دقت و جدیت در دستیابی به آرمانها و تحقق اهداف عالی دانشگاه را از جمله برنامه های مهم دانست.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر