فرهنگی
1398/8/14 سه‌شنبه
دکتر ناجی در اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور:
ایجاد تمدن نوین اسلامی در پرتوی قرآن کریم آرزویی در دسترس است/ 24 امین جشنواره قرآن به میزبانی دانشگاه پیام نور یزد برگزار می شود

.

معاون فرهنگی، دانشجویی و اجتماعی دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه قرآن عرصه عظیم ارتباط با انسان است گفت: ایجاد تمدن نوین اسلامی در پرتوی قرآن کریم که در گام دوم انقلاب اسلامی آمده آرزویی در دسترس است.

به گزارش روابط عمومی، دکتر محمدهادی امین ناجی در اختتامیه جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور که به میزبانی دانشگاه پیام نور کرمان برگزار شد، از افزایش دوبرابری شرکت کنندگان در این جشنواره خبر داد و گفت: مرحله کشوری بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور به میزبانی استان یزد برگزار و  آسیب شناسی بیست و سه رخداد این جشنواره‌ها نیز انجام خواهد شد.
محمدامین ناجی با قدردانی از دانشگاه پیام نور استان کرمان برای برگزاری مرحله کشوری این جشنواره گفت:  امیدواریم کانون های قرآن و عترت بیش از پیش در دانشگاه‌ها فعال باشند.
شایان ذکر است، مرحله کشوری بیست و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ پیام‌نور از ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه جاری به میزبانی دانشگاه پیام‌نور استان کرمان برگزار شد.
در مرحله نهایی این جشنواره ۲۱۲ دانشجو از سراسر کشور در ۶ بخش آوایی، معارفی، پژوهشی، ادبی، فناوری و هنری با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت ۸۰ برگزیده در ۳۳ رشته مختلف قرآن و عترت به عنوان برگزیده معرفی شدند.
این رویداد فرهنگی با حضور ۲۰ داور ملی و بین المللی و برای نخستین بار در دانشگاه پیام نور استان کرمان برگزار شد.

برپایی بیش از ۱۰ محفل انس با قرآن در سطح شهر کرمان با حضور قاریان برتر این جشنواره و برگزاری کارگاه‌های تخصصی و پژوهشی از جمله برنامه‌های جانبی مرحله کشوری بیست و سومین جشنواره سراسری قرآن عترت دانشگاه‌ پیام‌نور بود.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر