فرهنگی
1398/8/12 یکشنبه
مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور خبر داد:
حضور ۱۹ داور بین المللی و کشوری در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور

.

به گزارش روابط عمومی، دکتر محمدی  مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور از معرفی هیئت داوران بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور ، که طی روز های ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه در استان کرمان برگزار می شود ، خبرداد.
  دکتر محمدی  گفت : در تیم داوری این دوره از مسابقات ۱۹ داور بین المللی و کشوری در دو بخش بانوان و آقایان حضور دارند و طی سه روز به قضاوت رقابت های این دوره از مسابقات می پردازند. در بخش آقایان ، سیدمحسن موسوی بلده ، احمد ابوالقاسمی ، صالح اطهری فرد ، عباس امام جمعه ، سعید رحمانی ، مجید طالبی زاده ، سیدعلی موسوی ، هاشم سلطانی نژاد ، شاه نظری ، فیاض به عنوان هیئت داوران این دوره از مسابقات معرفی شده است. همچنین در بخش بانوان نیز شهین ملکوتیان ، راضیه جمالی ، نجات صحاف ، الهام ماندگارمهر ، الهام سلطانی نژاد ، اعظم الوندی ، معصومه عباسی نظری ، فاطمه عبدلی و حمیده کجملیان به عنوان داوران این دوره معرفی شده اند.
وی افزود:  بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در بخش های آوایی ، معارفی ، پژوهشی ، ادبی ، هنری و فناوری و در ۳۴ رشته برگزار می شود که بسیاری از بخش های این مسابقات تا پیش از این برگزار شده و در مرحله کشوری این جشنواره فقط از برگزیدگان آن بخش ها تجلیل خواهد شد.
مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور  گفت: بخش آوایی ، شامل رشته های قرائت تحقیق ، قرائت ترتیل ، حفظ پنج جزء ، حفظ ۱۰ جزء ، حفظ ۲۰ جزء ، حفظ کل ، دعا و مناجات خوانی ، اذان و تواشیح و هم خوانی قرآن کریم است.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر