فرهنگی
1398/3/6 دوشنبه
طی پیامی از سوی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان صورت گرفت
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان طی پیامی، فرارسیدن ایام شهادت مولی متقیان حضرت علی بن ابیطالب (ع) را به عموم مردم مؤمن و ولایتمدار استان تسلیت گفت.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمد خیری در این پیام آورده است:

فزت و رب الکعبه

مولای متقیان امام علی (ع) ، فرزند کعبه، نخستین شهید محراب و حقیقتی بزرگ به درخشندگی خورشید است.

مولی الموحدین علی بن ابیطالب(ع)، مظهر عدالت و مردنگی و حماسه آفرینی است که ملائک آسمانی بر دستان توانایش در خیبر و خندق و بدر و حنین بوسه می زنند.

ایام شهادت جانگداز این امام همام مقارن است با لیالی پربرکت قدر که مشتاقان لقاء محبوب را به خود می خواند تا با احیاء این لیالی، ،ناب ترین و زلال ترین صحنه نیایش انسان در مقام بندگی را به نمایش گذارند. براستی شب قدر از شب های با عظمت و مقدسی است که  زندگی مومن در آن سراسر رنگ خدا می گیرد، این شب فرصتی مغتنم، برای شستشوی آینه دل از زنگار گناه و معصیت است.

اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان جهان در ماه مبارک رمضان بالاخص لیالی پرفیض قدر، ایام شهادت مظلومانه امام اول شیعیان و پیشوای عدالت خواهان جهان مولی الموحدین حضرت علی (ع) را به محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عموم مردم مؤمن و ولایتمدار استان هرمزگان تسلیت عرض نموده، توفیق درک فیوضات بیکران لیالی پرفیض قدر و پیروی هرچه بیشتر از منویات آن امام همام  را از خداوند تبارک و تعالی برای همگان مسئلت می نمایم.

 

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر