فرهنگی
1398/2/31 سه‌شنبه
گام دوم انقلاب از مهم‌ترین حرکت‌های سازندگی کشور است
مسؤول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه میناب در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت :تبیین گام دوم انقلاب از مهم‌ترین حرکت‌های سازندگی کشور هست و شما دانشجویان طلایه‌داران سنگر علم و پیش قراولان این عرصه هستید.

.

 

به گزارش خبرنگار فارس از میناب، جلسه تبیین و تشریح بیانیه گام دوم انقلاب به همت حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز میناب در این مرکز برگزار شد.

مسؤول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه میناب در این جلسه ضمن تشریح و تبیین قسمتی از بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: امید و باور به اینکه با گام دوم انقلاب می‌توان زمینه ساز ظهور حضرت قائم(عج) شد بایستی در بین جوانان و دانشجویان سکاندار آینده این مملکت  تقویت شود.

حجت الاسلام مرادی در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور افزود :تبیین گام دوم انقلاب از مهم‌ترین حرکت‌های سازندگی کشور است و شما دانشجویان طلایه‌داران سنگر علم و پیش‌قراولان این عرصه هستید و باید پیش بروید و داشته‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به خوبی در جامعه تبیین، و آینده پیش رو را برای مردم ترسیم کنید.

وی در ادامه با اشاره به محور  ارزیابی عملکردها در چهار دهه گذشته گفت: فهم دقیق از شرایط گذشته و حال انقلاب اسلامی باعث می‌شود نقاط قوت و ضعف  را بشناسیم و درصدد تقویت قوت‌ها و ازبین بردن ضعف‌ها باشیم.

مسؤول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب درادامه با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب بر سبک زندگی اسلامی تاکید کرد و گفت: متاسفانه  ترویج سبک زندگی غربی در واقع با هدف به انحراف کشاندن انقلاب اسلامی است.

مرادی گفت: ازدواج سفید نیز برگرفته از سبک زندگی غربی است و هدفش ضربه زدن به ریشه‌های بنیان خانواده و پایین آوردن شأن و منزلت زن است.

وی در انتها با اشاره به تحولات منطقه ابراز داشت: با حضور مقتدرانه و به موقع شما جوانان در عمل به بیانیه گام دوم انقلاب شاهد افول قطعی و حتمی آمریکا خواهیم بود.

انتهای پیام/۸۸۰۴۴

 

http://opizo.com/UJAtft


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر