فرهنگی
1395/9/25 پنجشنبه
سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان : این انقلاب مدیون خون شهداست

.

دکتر عبدالکریم قائدی در دیدار با رئیس بسیج اساتید دانشگاه استان هرمزگان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران که با خون شهدا آبیاری شده است قابل معامله با هیچ چیز دیگری نیست.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان، دکتر عبدالکریم قائدی سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان اولین نشست خود را با رئیس بسیج اساتید استان هرمزگان برگزار کرد.

دکتر قائدی با اشاره به اینکه  افتخار می کنم عضو بسیج هستم، افزود:این نظام که با خون شهدا آبیاری شده است قابل معامله با هیچ چیزی دیگری نیست.

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در دیدار با رئیس بسیج اساتید گفت:ما همه مدیون خون شهدا هستیم.

 قائدی اظهار داشت: من معتقدم اگر بی توجهی نسبت به خانواده شهدا داشته باشیم پاسخ سختی در همین دنیا نیز خواهیم داشت و ما مدیون خون شهدا هستیم و بسیجی ماندن و تحت لوای رهبر فرزانه و نظام جمهوری اسلامی ایران را خیلی مهم دانست.

 

دکتر قائدی با بیان اینکه با توجه به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گفت: یکی از برنامه های اصلی دانشگاه فعال نمودن شرکت های دانش بنیان و تجاری سازی محصولات آن است.

رئیس بسیج اساتید استان هرمزگان افزود: دانشگاه پیام نور یکی از قدیمی ترین، اساسی ترین و بنیادی ترین دانشگاه های استان هرمزگان است.

دکتر کامرانی تصریح کرد:بسیج اساتید برای پیشرفت دانشگاه پیام نور بدون هیچ چشم داشتی کمک خواهد کرد.

رئیس بسیج اساتید استان هرمزگان گفت:اکثریت اساتید دانشگاه های استان هرمزگان بسیجی هستند.

کامرانی با اشاره به هفته وحدت اذعان داشت:افرادی که در جامعه تندرو یا کندرو هستند، مشکل ساز خواهند بود  و قدرت جبران را از ما خواهند گرفت .اگر درجامعه و کشورمان وحدت خود را از دست دهیم در واقع یکی از مؤلفه های قدرت را از دست داده ایم.

وی به وحدت بین تمام مذاهب و ادیان اشاره کرد و گفت: نمونه بارز وحدت بین برادران شیعه و سنی می باشد.

 

دکتر کامرانی اظهار داشت: بسیج برکات زیادی دارد و متعلق به همه است و از هر طیف، با هر دیدگاهی را شامل می شود.

وی افزود: در دانشگاه های استان هرمزگان به یک همدلی و وحدت نیاز داریم و باید هرمزگان از گردنه ی توسعه ی عقب مانده عبور کند و نخبگان استان هرمزگان در توسعه  این استان مسئولیت بزرگی برعهده دارند.

 در پایان رئیس بسیج اساتید استان هرمزگان گفت:دکتر قائدی شخصیت علمی است و اعتقاد دارم با حضور ایشان در دانشگاه پیام نور، این دانشگاه رشد چشمگیری خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر