اخبار آموزش الکترونیک
1399/11/18 شنبه
با معرفی برندگان مسابقه؛
چهارمین دوره مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خاتمه یافت

.

چهارمین دوره مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور امروز با معرفی برندگان در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور خاتمه یافت.

به گزارش روابط عمومی، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور در مراسم اختتامیه گفت: این مسابقات با هدف تقویت آگاهی عمومی و تخصصی ورزشی در خانواده دانشگاه پیام نور آغاز شد و در چهارمین  دوره با مشارکت 25 هزار نفر از دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاه های سراسر کشور به پایان رسید.

دکتر فرناز ترابی با عنوان اینکه 60 درصد شرکت کنندگان را دانشجویان، 37 درصد کارکنان و 2 و نیم درصد را اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه ها تشکیل داده اند، افزود: 60 دانشگاه بزرگ کشور در این رویداد بزرگ ملی شرکت کردند.
وی نوآوری این مسابقه را در راستای مدیریت سبز دانست وگفت: دانشگاه پیام نور در این دوره،  با برگزاری مسابقات در بستر الکترونیکی و عدم استفاده از کاغذ توانست از قطع 15 درخت جلوگیری کند.

دکتر ترابی با ارائه گزارشی از تعداد شرکت کنندگان در دوره های مختلف مسابقه اظهار داشت: 600 نفر در دوره اول، 5هزار و 123 نفر در دوره دوم، 5 هزار و 552 نفر در دوره سوم و 8 هزار و 739 نفر در دوره چهارم این مسابقات شرکت کردند.

وی ویژگی مرحله چهارم مسابقات را طراحی بسته های آموزشی حاوی اطلاعات پایه ورزشی عنوان کرد و گفت: 50 درصد مشارکت کنندگان در دوره چهارم به سوالات پاسخ صحیح دادند.

دکتر ترابی در پایان گفت: دانشگاه پیام نور با برگزاری این رویداد بزرگ گام مثبت ومهی در جهت مدیریت سبز و همچنین ترویج ورزش همگانی در سطح کشور برداشت.

گفتنی است، در پایان مراسم به قید قرعه ، 42 نفر از شرکت کنندگان به مناسبت 42 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان برنده معرفی شدند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر