اخبار آموزش الکترونیک
1399/10/14 یکشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان:
اساتید گروه معارف اسلامی علاوه بر تدریس در حوزه اخلاق و تربیت دانشجویان کوشا باشند

.

با حضور حجت الاسلام و المسلمین تقوی نماینده نهاد رهبری در دانشگاههای هرمزگان و دکتر طولی معاون نهاد رهبری در دانشگاه جلسه گروه معارف اسلامی دانشگاه پیام نور برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در جلسه گروه معارف اسلامی، ضمن تسلیت شهادت سردار دلها و درگذشت آیت الله مصباح یزدی با بیان اینکه اساتید گروه معارف اسلامی علاوه بر تدریس در حوزه اخلاق و تربیت دانشجویان کوشا باشند، گفت: دانشجویان پس از دوره دانش آموختگی باید علاوه بر تخصص نیروی متعهد و ارزشی نیز باشند.

در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین تقوی نماینده نهاد رهبری در دانشگاههای هرمزگان از اقدامات دکتر خیری در حوزه فرهنگی را قابل تقدیر و قدردانی دانست و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در این ایام کرونا و شرایط بد اقتصادی فرصت را غنمیت شمرده و اقدامات و گام های موثری برداشته است و امیدواریم این فعالیت ها ادامه یابد.

در پایان حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا کرتی و دکتر علیرضا مصدقی معاون پیام نور مرکز بندرعباس و محمود عامری رییس دانشگاه واحد ابوموسی گزارش از عملکرد واحد مربوطه خود ارائه نمودند.
 

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر