اخبار آموزش الکترونیک
1399/10/9 سه‌شنبه
رییس دانشگاه پیام نور ابوموسی:
دشمن اندیشه و تفکر جامعه را مورد تهاجم و هدف گرفته است

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، محمود عامری سیاهویی رییس دانشگاه پیام نور ابوموسی ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی  سال ۸۸  با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون گواهی می‌دهد که دولت‌های غربی به ویژه آمریکای خبیث به دنبال براندازی این انقلاب بوده است، گفت: قدرت های مستکبر به این واقعیت رسیده اند که از گزینه ای سخت نمی توانند در برابر ایمان و اعتقاد مردم کارآمد باشند، در نتیجه به دنبال جنگ نرم و جنگ اقتصادی در کشور هستند.

عامری سیاهویی با اشاره به اینکه در سالیان اخیر چهره جدیدی از قدرت صورت گرفته است، افزود: دشمن اندیشه و تفکر جامعه را مورد تهاجم و هدف خود قرار داده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که اساتید را به عنوان فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان را به عنوان افسران جوان تعبیر کرده اند؛ اظهار داشت: در این راستا نقش اساتید و دانشجویان بسیار حایز اهمیت می باشد.
 
رییس دانشگاه پیام نور ابوموسی در پایان، تاکید کرد: اساتید دانشگاه می توانند ادارک مناسب از وضعیت موجود را به دانشجویان منتقل نمایند  و این دانشجویان هستند که با بنیان های فکری، اخلاق و ایمان در مقابل دشمن ایستادگی نمایند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر