اخبار آموزش الکترونیک
1399/10/9 سه‌شنبه
رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان:
بصیرت و آگاهی دانشجویان نقش بسزایی در خنثی کردن فتنه سال ۸۸ داشت

.

 رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان با صدور پیامی، حماسه ۹دی سال ۸۸  که ۱۱ سال از خلق این حماسه می گذرد، گفت: این حماسه بزرگ یکی از باشکوه ترین صحنه های تاریخ و بصیرت مردم ایران بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمد خیری رییس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد، گفت: برجسته ترین شاخصه یک انقلابی بصیرت و دشمن شناسی است که که اگاهی و روشنگری از آن می باشد.
 
 دکتر خیری اظهار داشت: اساتید دانشگاه می توانند با روشنگری و آگاهی بخشیدن به دانشجویان و مردم در این امر مهم نقش بسزایی ایفاد نمایند.

وی،گفت: قطعاً بصیرت و آگاهی دانشجویان نیز همراه با عموم مردم نقش بسزایی در خنثی کردن فتنه سال ۸۸ داشت.

رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به نقض برجام توسط کشور استعمارگر آمریکا و هم پیمانشان پرداخت و افزود: عهد شکنی آمریکا در برجام بار دیگر دشمنی این کشور خبیث و غیرقابل اعتماد بودن آنها و کشورهای غربی در عمل برای مردم ثابت شد  و این امر علاوه بر سال ۸۸ حتی در این وضعیت کرونا هم حرکات غیر انسانی  از خود نشان دادند.
 
دکتر خیری، تصریح کرد: مردم نیز آگاه هستند و به این نتیجه رسیده اند که نمی توان به دشمن اعتماد کرد و این حماسه عظیم ۹ دی نیز دستاورد بزرگی برای انقلاب و نظام و دین اسلام داشت و آن هم برای مردم عزت و استقلال بود.

وی در پایان اظهار داشت: دانشگاهیان نیز همراه و همگام با مردم برای حفظ اسلام، نظام و آرمان های انقلاب تا پای جان، ایستاده اند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر