اخبار آموزش الکترونیک
1399/10/3 چهارشنبه
فرماندار ابوموسی:
دانشگاه پیام نور یکی از پرارزش ترین نهادی است که در این جزیره استراتژیک وجود دارد

.

مهندس محمود عامری سیاهویی رئیس دانشگاه ابوموسی با مهندس رضا پوربابایی فرماندار جزیره دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، مهندس رضا پوربابایی فرماندار ابوموسی در این دیدار با بیان اینکه دانشگاه پیام نور ابوموسی یکی از پرارزش ترین نهادی است که در این جزیره استراتژیک وجود دارد، گفت: دانشگاه پیام نور آموزش بیشتر به صورت مجازی و با کیفیت مطلوب ارائه می نماید.

پوربابایی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور نقش راهبردی برای جزیره ابوموسی و پیشرفت آن دارد، اظهار داشت: دانشگاهها باید به سمت کارآفرینی حرکت نمایند.

وی، تصریح کرد: دانشگاه پیام نور ابوموسی با در نظر گرفتن توسعه پایدار، و تامین کننده نیروی متخصص برای ادارت و نهادهای این جزیره رکن اثر گذار در فرآیند توسعه این شهرستان استزاتژیک می باشد.

فرماندار ابوموسی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به عنوان یکی از بهترین مجموعه آموزش عالی است که توانسته در توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و انسانی و فرهنگی جامعه تاثیر بسزایی داشته باشد.

در ادامه این دیدار مهندس محمود عامری سیاهویی رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی از ثبت نام تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی خبر داد و گفت تا سوم دیماه نیز فرصت باقی است.
عامری سیاهویی با اشاره به اینکه رسالت دانشگاه پیام نور صرفاٌ مسئله آموزش نیست، اظهار داشت: مبنای دانشگاه پیام نور این است که دانشجویان با حضور در تشکل ها و شرکت های دانش بنیان بتوانند پس از دوره دانش آموختگی بتواند برای جامعه اثربخش و کارآمد باشند.

وی در پایان، تصریح کرد: دانش آموختگان دانشگاه پیام نور در حوزه های دانش بیان و مبانی علمی خلاق و اثر گذار بوده اند و خواهند بود و دانشگاه پیام نور ابوموسی با توجه به پتانسیلی که در اعضای هیات علمی و اساتید این واحد دانشگاهی وجود دارد  می توانند در طرح های پژوهشی و در  حوزه های مختلف با ارگانهای این جزیره استراتژیک همکاری نمایند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر