اخبار آموزش الکترونیک
1399/9/27 پنجشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان:
اساتید حوزه می توانند در طرح های پژوهشی دانشگاه مشارکت داشته باشند

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در نشست وحدت حوزه و دانشگاه ضمن گرامیداشت شهید آیت الله دکتر محمد مفتح که از جمله روحانیون روشنفکر و روشنگری بود و نقش مهمی در نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) داشتند، با بیان اینکه تعامل بسیار خوبی بین این دو مجوعه علمی وجود دارد، گفت: اساتید حوزه می توانند در طرح های پژوهشی دانشگاه مشارکت داشته باشند و از ظرفیت اعضای هیات علمی در حوزه های مختلف استفاده نمایند.

دکتر خیری با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه پیام نور نیز با این تعامل علاوه بر تحصیل بر اخلاق و نگرش خود بی افزاید و قطعا نیروی تحصیلکرده بدون ایمان برای جامعه مضر بوده و برای جامعه سودمند نمی باشد.

وی با اشاره به این رویکرد و تعامل بین حوزه و دانشگاه، اظهار داشت:  نیروهای متخصص و متعهد تحویل جامعه خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با بیان لزوم هم افزایی این دو این نهاد علمی، ثمره این وحدت را، برای جامعه شیرین و مفید دانست.

در ادامه حجت الاسلام و الاسلام نبوی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور کشور، شاخص ها و ویژگی های اساتید علم را برشمرد و بر حفظ این ارزش های اخلاقی برای بهره برداری متعالی از علم تاکید نمودند.

در پایان حجت الاسلام و المسلمین کرتی نماینده نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور هرمزگان ضمن شمردن ضرورتهای وحدت حوزه و دانشگاه این دو مرکز علمی بال های پیشرفت کشور و همدلی ایشان برای سرعت حرکت انقلاب اسلامی ضروری دانستند.

گفتنی است این نشست با حضور  حجت الاسلام نبوی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور، دکترخیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین کرتی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور هرمزگان، حجت الاسلام باوقار مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت و جمعی از اساتید دیگر برگزار گردید.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر