اخبار آموزش الکترونیک
1399/9/18 سه‌شنبه
برگزاری وبینار استقبال از دانشجویان ورودی جدید سال 1399 در دانشگاه پیام نور مرکز بندرلنگه
جلسه آنلاین استقبال از نو دانشجویان ورودی مهر ماه 99

.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه: جلسه آنلاین استقبال از نو دانشجویان ورودی مهر ماه 99 ، بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید با حضور ریاست دانشگاه دکتر عفت آدم زاده، از طریق سامانه lms برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر آدم زاده ضمن خیر مقدم به دانشجویان که دانشگاه پیام نور را برای ادامه تحصیل انتخاب نمودند گفت: درود برشما راهیان علم و معرفت که با گذر از مرحله دانش آموزی به دانشجویی در برهه هایی حساس از زندگی یعنی گذر دنیای نوجوانی به عالم پرشور جوانی که تعیین کننده شخصیت، منش و هویت خود است، قرار گرفته اید.                                                                                                                                             
وی افزود از اینکه دانشگاه پیام نور را به عنوان محل تحصیل خود انتخاب نموده اید، مطمئن باشید در سفر عرصه علم و معرفت و فرهنگ که در پیش رو دارید همه مجموعه دانشگاه همراه شما و در کنار شما می باشند و در این را تنها نخواهید بود.

 در ادامه رئیس دانشگاه به تشریح فعالیتها و برنامه های آموزشی و مالی و فرهنگی دانشگاه پرداخت و نسبت به برگزاری کلاسها و آزمون های میان ترم و پایان ترم به صورت غیرحضوری و آنلاین توضیح داد و بیان نمود دانشجویان بایستی هماهنگی های لازم را با واحد آموزش دانشگاه جهت انجام ثبت نام ، انتخاب واحد، دریافت لیستهای ارائه دروس، منابع درسی داشته باشند. وی افزود هماهنگی با اساتید جهت برگزاری کلاسها و آزمون های میان ترم و پایان ترم ضروری می باشد و در مورد انواع روشهای پرداخت شهریه توسط دانشجو که به صورت الکترونیکی میباشد توضیحاتی ارائه نمود.

خانم دکتر آدم زاده به مواردی از قبیل انواع وام های شهریه، وام کالا کارت و  بانک های عامل، بیمه حوادث دانشجویی، کمک شهریه دانشجویان شاهد و ایثارگر، شرکت نمودن دانشجویان در جشنواره علمی و فرهنگی، عضویت در کانون های فرهنگی و انجمن های علمی و بسیج دانشجوی، اشاره نمود.

در پایان دکتر آدم زاده راه های ارتباطی دانشجویان با دانشگاه معرفی نمود و گفت: دانشجویان می توانند از  طریق پورتال دانشگاه ، عضویت در گروههای دانشجویی که در شبکه های اجتماعی ملی تشکیل شده است و یا از طریق تماس مستقیم با مسئولین واحد های دانشگاه نسبت به ارائه سوالات خود اقدام نمایند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر