اخبار آموزش الکترونیک
1399/9/18 سه‌شنبه
پیام رئیس مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور هرمزگان به مناسبت 16 آذر
دانشجوی ایرانی با تکیه بر علم و دانش خود تحت هیچ شرایطی وابستگی کشورش به بیگانگان را نمی پذیرد

.

پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور جاسک به مناسبت روز دانشجو

دکتر محمد صبوری در پیامی سالروز ۱۶ آذر و روز دانشجو را به دانشجویان و قشر دانشگاهی تبریک گفت. ۱۶ آذر، روز دانشجو را که یادآور فداکاری، ایستادگی، حق طلبی، ظلم ستیزی و آرمان خواهی دانشجویان عزیزمان در برابر مستبدین و استکبار است، تبریک عرض می نمایم. روز دانشجو یادآور جایگاه و نقش مهم و خطیر دانشجویان در تعیین سرنوشت کشور می باشد. بدون شک دانشجویان امروز همانند دانشجویان فداکار سال ۱۳۳۲، به عنوان قشر فرهیخته و آگاه در تمامی صحنه ها به ویژه در شرایط حساس کنونی کشور بوده و نقش تعیین کننده ای در سرنوشت و توسعه بیش از پیش کشور خواهند داشت.

روز دانشجو فرصتی است مغتنم برای تاکید بر رسالت بزرگی که این نسل آگاه و فرهیخته در راه رسیدن به اهداف متعالی انقلاب و نظام اسلامی دارند. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد شهدای جنبش دانشجویی، این روز بزرگ را به همه دانشجویان و دانشگاهیان به ویژه دانشگاه پیام نور جاسک تبریک عرض می نمایم. امیدوارم دانشجویان عزیز در راستای تحقق اهداف متعالی کشور گام برداشته و با پیشرفت در عرصه های علمی و فناوری زمینه و بسترهای توسعه علمی و اقتصادی و فرهنگی  را فراهم آورند. اینجانب  16 آذر ماه را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجوی مسلمان گرامی داشته و  براي جامعه دانشگاهي بویژه شما دانشجویان عزیز عزت، سربلندی و تندرستي از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.


محمد صبوری رئیس دانشگاه پیام نور جاسک



دکتر مجتبی نادری رئیس دانشگاه پیام نور مرکز میناب طی پیامی 16 آذر روز دانشجو را تبریک گفت.

بسمه تعالی

 مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ( مدظله العالی ) همواره بر ارزش های بزرگی که دانشجویان ما به آن آراسته اند و لازم است آن راحفظ کنند تاکید نموده و دانشجویان را ذخیره حیاتی کشور دانسته اند. دانشجو در جمهوری اسلامی ایران، مظهر علم و معرفت، اقتدار و بالندگی و نماد آزادگی و آزادی خواهی و هدف اصلی آن رسیدن به کمالات والای انسانی است.

دانشجوی ایرانی با تکیه بر علم و دانش خود تحت هیچ شرایطی وابستگی کشورش به بیگانگان را نمی پذیرد و با تعهد و علم آموزی و با حضور پر شور و شعور در تمامی عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در مسیر توسعه و پیشرفت همه جانبه این دیار با عظمت گام بر می دارد.

شانزدهم آذر ماه یادآور حماسه ای ضد استبدادی در تاریخ ایران و نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و مظهر ایثار، پایداری، استقلال و آزادی است. روز دانشجو نماد دانش و عینیت بخشیدن به آرمان های بلند انقلاب و نمایش قدرت علمی دانشجویان و فتح قله های بلند علم و معنویت است.

اینجانب ضمن پاسداشت یاد و خاطر شهدای دانشجور16 آذر سال 1332و همچنین گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والامقام دانشجو دردوران انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ، این روز را به تمامی دانشجویان عزیز تبریک عرض می نمایم و امید آن دارم كه سرفرازی بیش از پیش ایران اسلامی در سایه همت عالی و به مدد ایمان و اندیشه گرانقدر شما عزیزان، محقق گردد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر