اخبار آموزش الکترونیک
1399/8/19 دوشنبه
مدیر فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه:
برگزاری بیست و چهارمین جشنواره سراسری دانشجویی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور سراسر کشور

.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه: مدیر فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان هرمزگان گفت: جشنواره سراسری دانشجویی قرآن و عترت با هدف اعتلای دانش، ایمان، اخلاق و بصیرت دینی دانشجویان و توسعه فضای معنوی و قرآنی و نیز زمینه سازی انس و الفت آنان با قرآن کریم و سیره معصومین(ع) و تدبر و عمل به آن  آموزه ها همه ساله برگزار شده که به یاری خداوند متعال بیست و چهارمین دوره این رقابت بزرگ معنوی در سال 99 به صورت ویدئوکنفرانس در مرحله استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

وی همچنین افزود: برگزیدگان برای رقابت با منتخبان قرآنی سایر دانشگاه ها  به جشنواره ملی معرفی و از تسهیلات ویژه ای برخوردار خواهند شد.
عبدالرسول ترابی افزود: آزمون بخش معارفی در  مورخ 20 آبانماه سال جاری از ساعت 9 الی 10 صبح  و بعد از ظهر از ساعت 12 الی 13به صورت یک آزمون متمرکز در سطح کل کشور برگزار خواهد شد که دانشجویان می توانند با مراجعه به وب سایت جشنواره به نشانی
Quranst.pnu.ac.ir با نام کاربری و  رمزی که در این جشنواره ثبت نام کرده اند وارد شوند و در قسمت "مسابقات کتبی" آزمون خود را برگزار نمایند.
وی خاطر نشان کرد این مسابقه در سامانه جامع مسابقات قرآن کریم دانشگاه پیام نور به صورت همزمان و آنلاین اجرا خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: تاریخ و نحوه  برگزاری مسابقات بخش "آوایی" در مرحله استانی در روز های آینده  از طریق پورتال پیام نور استان هرمزگان به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر