اخبار آموزش الکترونیک
1399/7/1 سه‌شنبه
پیام رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان به مناسبت هفته دفاع مقدس
دکتر محمد خیری در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

.

 

متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
 

هفته دفاع مقدس یادآور حادثه ه‏اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‏تر در مسیر انقلاب ماست و هیچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد. (مقام معظم رهبری)

دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت راد مردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

امیدوارم شما جوانان دانشجو، دانشگاهیان و جهادگران علم و دانش با حفظ و گرامیداشت دستاوردهای بی نظیر دفاع مقدس پاسداری از کیان و مرزهای علمی کشور را نیز معنایی دوباره کنید.
اینجانب به نمایندگی از دانشگاه پیام نور استان هرمزگان، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که همانا یادآور شجاعت و ایثارگری رزمندگان اسلام می باشد را خدمت مقام معظم رهبری، مردم شهید پرور استان هرمزگان تبریک عرض نموده و عزت ایران اسلامی را از خداوند متعال مسالت می نمایم.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر