اخبار برگزیده
1401/2/19 دوشنبه
امام جمعه شهرستان میناب:
خواستار همایش های علمی با محوریت دانشگاه پیام نور شد

.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از هرمزگان، دکتر منصور فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با جمعی از مسئولین دانشگاه با حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی امام جمعه شهرستان میناب دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه شهرستان میناب در این دیدار با بیان اینکه کسی که در مسیر علم و دانش گام بردارد، خداوند متعال راه بسوی بهشت را برای باز می کند، گفت: حضور دکتر فرهادی به عنوان یک نخبه هرمزگانی در دانشگاه موجب پیشرفت و اعتلای استان می شود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی در این دیدار خواستار همایش های علمی با محوریت دانشگاه پیام نور در حوزه آسیب های اجتماعی شد و تاکید نمود دانشگاهها در این امر مهم راههکارهای علمی ارائه نمایند.

در ادامه این دیدار دکتر فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با گزارشی از مجموعه دانشگاه پیام نور، گفت: نگاه ما به دانشگاه پیام نور مرکز میناب یک نگاه خاص است و بدنبال ایجاد رشته های تحصیلات تکمیلی و توسعه های کیفی  و راه اندازی آزمایشگاه ها در این مرکز دانشگاهی هستیم و با کاشت تعداد زیادی درخت لیمو در این مرکز دانشگاهی، یکی از زیباترین فضاهای سبز دانشگاه پیام نور استان تبدیل شده است.

در ادامه دکتر زاهری رئیس دانشگاه پیام نور میناب، افزود: کارگروهی در خصوص جهاد تبیین و کرسی های نظریه پردازی و نقدپردازی در دانشگاه را فعال خواهیم کرد.

http://stnews.ir/p=101972


 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر