فرهنگی
1402/9/27 دوشنبه
دبیر جشنواره های سه گانه دانشجویی دانشگاه پیام نور خبر داد:
برگزاری سومین جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی های دانشجویان دانشگاه پیام نور به میزبانی استان اصفهان/ مهلت ارسال آثار تا آخر دی ماه

.

دبیر جشنواره های سه گانه دانشجویی دانشگاه پیام نور (رویش، حرکت و نشریات) از میزبانی دانشگاه پیام نور استان اصفهان در سومین جشنواره سراسری دانشجویی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دکتر مختاری دبیر جشنواره سه گانه (رویش، حرکت و نشریات) با اعلام این خبر اظهار داشت: سومین جشنواره دستاوردها و توانمندی های دانشجویان دانشگاه پیام نور (رویش، حرکت و نشریات) به صورت همزمان در دانشگاه پیام نور استان اصفهان برگزار خواهد شد و دانشجویان می توانند آثار خود را به درگاه های جشنواره ارسال کنند.

وی تصریح کرد: دانشجویان تا 30 دی ماه فرصت دارند با مراجعه به درگاه های جشنواره ها نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام نمایند.

مختاری با تاکید بر اینکه برای سومین ‌بار سه‌ گانه جشنواره را همزمان با هم داریم، اظهار کرد: این سومین جشنواره رویش، حرکت و نشریات است که هم‌زمان با همدیگر برگزار خواهد شد، در صورتی که هر کدام به خودی خود، رویدادی بزرگ است و ما با توجه به شرایط شاهد تجربه جدیدی در این بخش خواهیم بود.

دبیر جشنواره سه گانه همچنین گفت: درگاه های اینترنتی رویش به آدرس http://rooyesh.pnu.ac.ir، جشنواره حرکت http://harekat.pnu.ac.ir و درگاه جشنواره نشریات به آدرس http://nashriyeh.pnu.ac.ir می باشد که ارسال آثار از طریق همین درگاه ها امکان پذیر می باشد.

لازم به ذکر است دانشجویان برای کسب آگاهی بیشتر با دبیرخانه جشنواره به شماره تماس ۳۳۳۸۱۶۴۶-۰۳۱ تماس برقرار کنند.

 

 
امتیاز دهی