فناوری و پژوهش
1402/9/26 یکشنبه
غرفه دانشگاه پیام نور در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری:
عملکرد دانشگاه پیام نور در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار تشریح شد

.

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری دانشگاه های وزارت علوم در مصلی تهران برگزار شد.

دکتر تاج فر مدیرکل دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور درباره این نمایشگاه اظهار داست: دانشگاه پیام نور در این نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی و محصولات شر کت های دانش بنیان خود را خود را در معرض دید عموم قرار داد.

وی ادامه داد: در غرفه دانشگاه پیام نور شرکت های فعالی در حوزه های خدمات همچون (دیجیتال پزشکی، فناوری محصولات عایق مقاومتی، محصولات نانو، خدمات ارتوپدی) حضور داشتند که با استقبال مسئولین و همچنین فعالان حوزه کسب و کار قرار گرفت.

همچنین دکتر علی نژاد معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم در بازدید از غرفه دانشگاه پیام نور اظهار داشت: فعالیت های دانشگاه پیام نور در حوزه زیست بوم و همچنین تعامل این دانشگاه با حوزه معاونت فناوری و نوآوری وزارت عتف مورد توجه می باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور نیز در بازدید از غرفه دانشگاه با تاکید بر همکاری همه جانبه با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت علمی ریاست جمهوری و پارک‌های علم و فناوری اظهار داشت: دانشگاه در حوزه زیست بوم فناوری باید توسعه یابد زیرا برجسته شدن بیش از پیش در این حوزه به برندسازی بیشتر دانشگاه کمک زیادی می کند.

لازم به ذکر است تاکنون تعدادی مرکز رشد مشترک با پارک های علم و فناوری، مراکز نوآوری و خانه های خلاق با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مجوز مراکز تأسیس را دریافت کرده اند.

همچنین تأسیس پردیس های علم و فناوری نیز در دستور کار قرار گرفته و اولین پردیس علم و فناوری دانشگاه پیام نور استان تهران به زودی مجوز فعالیت را دریافت خواهد کرد.

غرفه دانشگاه پیام نور در این نمایشگاه یکی از غرفه های فعال بود که با استقبال مواجه شد و بسیاری از مسئولین وزارت علوم و هیات رئیسه دانشگاه از این غرفه بازدید کردند.

 
امتیاز دهی