اخبار
1402/10/8 جمعه
مقام معظّم رهبری:
اگر صد‌ها بار هم برای نعمت هوشیاری این ملّت سجده شکر به جای آورده شود، باز هم کم است.

.

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: 9 دی‌ماه در تاریخ ایران اسلامی حماسه‌ای بزرگ بود
به گزارش روابط عمومی، دکتر منصور فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با بیان اینکه حماسه یوم‌الله 9دی در تاریخ ایران اسلامی حماسه‌ای بزرگ بود، افزود: حضور 40 میلیونی مردم ایران در راهپیمایی 9دی سال 1388 نشان داد مردم پشتیبان نظام و انقلاب هستند.
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با اشاره به اینکه روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند، تصریح کرد: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.
وی گفت: فتنه گران با استفاده ابزاری از دین و اعتقادات و کشاندن معترضان به نماز جمعه، حسینیه‌ها و محرم الحرام را فرصت مناسبی برای زنده نگه داشتن فتنه سبز می‌دانستند اما توده مردم با هوشیاری، اصل را از کاریکاتور تشخیص دادند و با اعتقاد و دیانت ناب و حماسه حسینی اصیل این فتنه را خاموش کردند.
فرهادی در پایان، یوم الله نهم دی ماه را گرامی داشته و به درگاه خداوند متعال شُکر فراوان به جای می‌آورد که با هشتاد میلیون ایرانی آگاه، بصیر پاکدل و پاکدست، در رسیدن به قله‌های افتخار همراهیم، این میثاق ملی را ارج نهاده و برای اعتلای حاکمیت ولایت فقیه و تباهی هرچه بیشتر دشمنان، هم پیمان می‌شویم.

 
امتیاز دهی