اخبار
1402/8/13 شنبه
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور:
اعضای هیأت‌ علمی سرمایه دانشگاه پیام‌نور است

.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور کشور گفت: اعضای هیأت علمی سرمایه دانشگاه پیام نور است.

به گزارش روابط عمومی، شجاعی‌فرد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در نشستی با اعضای هیأت علمی دانشگاه اظهار کرد: اعضای هیأت علمی سرمایه دانشگاه است و حل مشکلات اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور جزء اولویت‌های این دانشگاه می‌باشد.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور نیز ادامه داد: حل مشکلات دانشگاه پیام نور جزء با هم‌افزایی میان اعضاء هیأت علمی و مدیران دانشگاه امکان‌پذیر نیست.
شجاعی‌فرد با اشاره به اینکه در شرایط فعلی بین همه دانشگاه‌ها برای جذب دانشجو رقابت است، ابراز داشت: اعضاء هیأت علمی پیام نور با ارتقاء کیفیت علمی خود می‌توانند نقش مهمی را در جذب دانشجو ایفا نمایند.
وی افزود: اولویت‌بندی رشته‌ها بر اساس استقبال و پذیرش دانشجو یک اصل برای پویایی و تداوم فعالیت دانشگاه پیام نور هر استان است و هیچ کدام از رشته‌های دانشگاه حذف نمی‌شود.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در پایان گفت: با توجه به تصمیمات اتخاذشده با هماهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه پیام نور با قوت به فعالیت علمی و پژوهشی خود ادامه می‌دهد و رشته‌های دارای متقاضی توسعه می‌یابد.

 

 
امتیاز دهی