اخبار
1402/8/13 شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان تشریح کرد:
نقش دانشگاه در تحول علمی و فرهنگی هرمزگان

.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: دانشگاه پیام نور نقش مهمی در تحول علمی و فرهنگی استان هرمزگان دارد و با قوت به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی، منصور فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان صبح امروز در جمع اعضای هیأت علمی اظهار کرد: اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور چه از نظر نظم کاری و چه از نظر فعالیت علمی سرآمد هستند.
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در ادامه افزود: استان هرمزگان به دلیل محدودیت نیازمند توجه مضاعف است و اعضاء هیأت علمی دانشگاه پیام نور با تمام تلاش برای توسعه آموزش در نقاط دور و نزدیک استان هرمزگان فعالیت می‌کنند.
فرهادی گفت: با برنامه‌ریزی دقیق کاری و علمی می‌توان دانشگاه پیام نور را به نقطه تحول علمی و فرهنگی استان هرمزگان تبدیل کرد، تحقق چنین تحولی نیازمند حمایت همه‌جانبه از اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور هرمزگان به عنوان محور توسعه در استان است.
در ادامه حجت‌الاسلام کرتی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان هرمزگان گفت: اعضای هیأت علمی این دانشگاه در امور فرهنگی و علمی پیشگام هستند و همواره در مسیر بصیرت‌افزایی گام برداشته اند.
حجت‌الاسلام کرتی در پایان گفت: قرار دادن دانشجویان در مسیر اهداف عالیه انقلاب اسلامی از مسئولیت‌های مهم جامعه علمی دانشگاه است که هیأت علمی دانشگاه پیام نور همواره در این مسیر کوشا بوده‌اند.

 

 
امتیاز دهی