اخبار
1402/8/3 چهارشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان :
تمام مهره‌های دشمن در اغتشاشات نمایان‌ شد

.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: در اغتشاشات سال گذشته، دشمن مهره‌هایی که طی سال‌ها در نقاط مختلف کشور به‌عنوان نفوذی تربیت‌ کرده و برای روز مبادا گذاشته بود را نمایان ساخت.

منصور فرهادی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به اغتشاشات سال‌های گذشته در کشور اظهار کرد: این اغتشاشات طراحی عمیق دشمن طی چندین سال برنامه‌ریزی و با شناختی که در ظاهر و باور خودشان از نسل جوان ایرانی به دست آورده بودند صورت گرفت.
رئیس دانشگاه پیام‌نور هرمزگان افزود: دشمن به خیالش با مرگ «مهسا امینی» و با ایجاد یک‌سری تحرکات روی عواطف و احساسات نسل جوان و جامعه ایرانی می‌توانند حرکت کنند و یک سناریو بزرگی نیز نوشته بودند و حتی مهره‌هایی که دشمن طی سال‌ها در نقاط مختلف کشور به‌عنوان نفوذی تربیت‌ کرده بود و برای روز مبادا گذاشته بود مانند سلبریتی‌ها و... از جاهای مختلف آمدند و خودشان را نیز نشان دادند و همراهی کردند و خیلی از خارج‌نشینان باورشان این بود که کار نظام و انقلاب تمام شده است و شکست برای نظام جمهوری اسلامی رقم می‌خورد.
فرهادی مطرح کرد: نتیجه‌ای که اغتشاشات سال گذشته به همراه داشت برای ما بسیار ارزشمند بود؛ زیرا با عنایت به اینکه توطئه و برنامه‌ریزی دشمن بسیار خوب، دقیق و منظم بود؛ اما ملت بزرگ ایران با رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) که در بزنگاه‌ها و شرایط بغرنج سیاسی و اجتماعی عالمانه تصمیم می‌گیرند و راهبری می‌کنند برگ زرینی به نمایش گذاشتند و توانستند کشور را از بحران خارج کنند.
وی تأکید کرد: در اغتشاشات سال گذشته، علاقه مردم به‌نظام، انقلاب، رهبری و استقلالشان باری دیگر نمایان شد و جامعه‌ای که برای استقلالش، شهدای فراوانی داده است ،، نمی‌توان با یک اغتشاش خیابانی، نظم آن را به هم ریخت و باور ملت ایران به‌نظام و رهبری در همه صحنه‌ها ثابت شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان عنوان کرد: در مراسم وداع باشکوه با سردار حاج‌قاسم سلیمانی به‌عنوان اسطوره به یادمانی جمهوری اسلامی مردم کشورمان حضور میلیونی داشتند و علاقه‌شان را به انقلاب و دوستداران انقلاب ثابت کردند.
فرهادی تصریح کرد: امروز دانشجویان، جامعه علمی همه‌و‌همه کنار نظام و انقلاب هستند و حتی برای سالگرد مهسا امینی دشمن پازل چیده بود؛ اما ملت ایران آن را همراهی نکرد و با اینکه روی نسل جوان، دانشگاهیان، زنان و... دشمن خیلی برنامه‌ریزی کرده بود و عدم همراهی مردم به ویژه جوانان خیلی ارزشمند بود.
وی گفت: اتاق فکرهایی که با دلارهای کثیف نفتی برخی کشورهای حامی اسرائیل و صهیونیست‌ها تغذیه می‌شود نمی‌توانند بفهمند که ملت ایران پای نظام و انقلابش ایستاده است؛ ملتی که یک روز شهید حججی را با آن شکل تقدیم ارزش‌ها می‌کند و روزی حاج‌قاسم را.
رئیس دانشگاه پیام‌نور هرمزگان خاطرنشان کرد: تلاش دشمن برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیهوده است چراکه در ایران اسلامی، میلیون‌ها جوان وجود دارد که حاضر هستند از ارزشمندترین دارایی‌هایشان که جان شیرین است برای نظام، انقلاب و رهبری تقدیم کنند.

http://hormoz.ir/short/eqgnN

 

 
امتیاز دهی