اخبار
1402/6/31 جمعه
پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس
دکتر منصور فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را به تمام دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تبریک و تهنیت گفت.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در متن پیام دکتر فرهادی، آمده است:

بسمه تعالی
هفته دفاع مقدس یادآور حادثه‏اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‏تر در مسیر انقلاب ماست و هیچ‌گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد.
(مقام معظم رهبری) پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است.
روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی‌مان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند. آنچه امروز داریم از برکت خون مطهر شهدا و مجاهدت رزمندگان غیور است که همواره باید قدردان ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و با یادآوری روایت‌های هشت سال دفاع مقدّس و دوران پر افتخار ملتی که صبر، عزّت، وحدت و همدلی را پیشه خود ساخت تا امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد؛ ادای تکلیف نماییم. اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردی‌های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان؛ بدین‌وسیله مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون مردم شریف استان هرمزگان به ویژه رزمندگان، ایثارگران، جانبازان را در پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) مسئلت می نمایم.

 
امتیاز دهی