اخبار
1402/6/12 یکشنبه
معاون حقوقی، مجلس و امور استانهای دانشگاه پیام نور در بازدید از موکب دانشجویی:
ترویج فرهنگ حسینی در کنار خدمات‌رسانی به زائرین کار ویژه اصلی موکب‌های دانشجویی است

.

دکتر مجتبی سلطانی احمدی معاون حقوقی، مجلس و امور استانهای دانشگاه پیام نور  از موکب دانشجویی دانشگاه پیام نور ایلام بازدید کرد. 
به گزارش روابط عمومی دکتر مجتبی سلطانی احمدی معاون حقوقی، مجلس و امور استانهای دانشگاه پیام نور در بازدید از موکب دانشجویی دانشگاه پیام نور ایلام در مرز مهران ضمن گفتگو با دانشجویان و کارکنان دانشگاه اظهار داشت: ترویج فرهنگ حسینی در کنار خدمات‌رسانی به زائرین کار ویژه اصلی موکب‌های دانشجویی می باشد.

معاون حقوقی، مجلس و امور استانهای دانشگاه پیام نور همچنین گفت: خدمت‌رسانی کارکنان دانشگاه پیام نور استان ایلام به زوار اباعبدالله الحسین (ع) مصداق مجاهدت و اظهار مودت با اهل بیت رسول خدا علیهم السلام می باشد.

سلطانی احمدی گفت: اینکه هر روز ۱۰ نفر از کارمندان دانشگاه پیام نور در محل اسکان کارکنان و خانواده‌های دانشگاه پیام نور در واحد مهران و در موکب دانشجویی مستقر در مرز حضور فعالانه دارند مصداق تولا به سیدالشهداء و بیعت با آرمانهای نهضت عاشورا است.

معاون حقوقی، مجلس و امور استانهای دانشگاه پس از بازدید از واحد مهران نیز گفت: در حال حاضر در واحد مهران به عنوان محل استقرار کارکنان و خانواده‌های محترمشان امکان پارک خودروی جدید وجود ندارد و این مسئله وظیفه ما را در جهت بازسازی و ارتقای کیفیت واحد مهران به عنوان زائرسرای دانشگاه پیام نور افزایش می‌دهد لذا همه پیام‌نوری‌ها به ویژه روسای استانها باید از ظرفیت خیرین محب اهل بیت در جهت آماده‌سازی واقعی واحد مهران استفاده کنند.


 

 
امتیاز دهی