اخبار
1402/6/1 چهارشنبه
برگزاری نشست مدیران دانشکده های دانشگاه پیام نور در سازمان مرکزی
نشست مدیران دانشکده های دانشگاه پیام نور با حضور دکتر تقی زاده ریاست دانشگاه و دکتر علم الهدی مشاور عالی ریاست در سازمان مرکزی برگزار شد.

.

به گزارش روابط عمومی دکتر تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در این نشست با تاکید بر نقش مهم روسای دانشکده ها در تصمیم گیری های آموزشی اظهار داشت: روسای دانشکده ها و گروه های آموزشی نقش مهمی در تصمیم گیری دارند و با ارائه پیشنهادات متفاوت می توانند تسهیل گری بیشتری برای جذابیت دانشجویان ایجاد کنند.

تقی زاده همچنین افزود: روسای دانشکده ها در حال حاضر زیر نظر ریاست دانشگاه قرار دارد که به نظر ضروری است به مجموعه معاونت آموزشی سپرده شوند یا رئیس دانشگاه تفویض اختیار در این زمینه را به معاونت آموزشی بدهد.
دکتر علم الهدی مشاور عالی رئیس دانشگاه نیز در این نشست اظهار داشت: اگر نقش روسای دانشکده ها در دانشگاه کمرنگ شود بدین معناست که اعضای علمی در حاشیه قرار گرفتند و این موضوع می تواند برای دانشگاه بسیار منفی باشد.
دکتر علم الهدی افزود: پراکندگی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور بسیار زیاد می باشد لذا در تصمیم گیری های آموزشی روسای دانشکده ها و مشاورهای آنها بسیار اساسی است.

وی به نقش مهم روسای دانشکده ها اشاره کرد و گفت: روسای دانشکده ها در تعیین دبیران شورای تحصیلات تکمیلی، تعیین مولفین کتب درسی، تعیین مدیران گروه های تحصیلات تکمیلی و همچنین ترفیع و ارتقا اعضای علمی نقش دارند.
لازم به ذکر است در این نشست مدیران دانشکده ها به ارائه پیشنهادات و راهکارهای آموزشی پرداختند.














 
امتیاز دهی