اخبار
1402/5/17 سه‌شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان خبر داد:
اعزام ۳۰ نفر از دانشجویان دانشگاه ‌پیام نور هرمزگان به دوره توانمندسازی (طرح حامیم) در شهر مقدس قم

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر منصور فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در حاشیه آیین بدرقه از دانشجویان به شهر مقدس قم، از اعزام ۳۰ نفر از دانشجویان دانشگاه ‌پیام نور هرمزگان به دومین دوره طرح حامیم (دوره توانمندسازی) خبر داد.
دکتر فرهادی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت تشکلهای دانشجویی و فعالان فرهنگی دانشگاه‌ که رهبر معظم انقلاب در بیانیه‌ گام دوم انقلاب اسلامی از آن به‌ عنوان حلقه‌های میانی یاد کرده‌اند، در این دوره مدنظر است.
وی افزود: تلاش داریم به شکل علمی و تحقیقی، طرح توانمندسازی دانشجویان با عنوان حلقه‌های میانی را در دانشگاه پیام نور هرمزگان توسعه دهیم تا با بهره‌مندی از ظرفیت دانشجویان فعال، مطالبات رهبر انقلاب به نحو شایسته‌تری در جامعه پیگیری شود.
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با اشاره به طرح «حامیم ۲»، از اعزام تعداد 30 نفر دانشجو به مقصد قم، خبر داد و اظهار داشت: شروع دوره از 17 مرداد تا 24 مرداد می باشد.
وی، ادامه داد: طرح «حامیم ۲» به‌ مدت یک هفته در قم برگزار خواهد شد و در طول این مدت، کارگاه‌های آموزشی و اردوهای مختلفی را با هدف توانمندسازی و کنشگری دانشجویان فعال فرهنگی سیاسی و اجتماعی برنامه ریزی شده است.
دکتر فرهادی، اظهار داشت: کارگاه‌ها و نشست‌های مختلفی از جمله طرح کلی اندیشه‌های اسلامی، سیره‌ی حکمرانی علوی، بانوی تراز، همرزمان حسین (ع)، جهاد تبیین،تبیین دستاوردهای انقلاب،‌ دشمن‌شناسی تحولات منطقه و جریان‌شناسی فکر در طول این دوره برای دانشجویان برگزار می‌شود.
در ادامه حجت الاسلام کرتی مسوول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور هرمزگان اظهار داشت: طرح معنوی - فرهنگی حامیم به منظور توانمند سازی برای جامعه هدف دانشجویی و تقویت روحیه ایمان و امید در این قشر برگزار می شود.
گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین تقوی رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان، دکتر کرتی مسوول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان و روسای دانشگاههای هرمزگان حضور داشتند.








 
امتیاز دهی