اخبار آموزش الکترونیک
1399/6/4 سه‌شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان:
نیروی انسانی متخصص یکی از مهم ترین داده های اقتصاد نوین است

دکتر خیری روز کارمند را خدمت کارکنان دانشگاه پیام نور تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان ضمن نکوداشت نام و یاد و راه سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین (ع)، یاد و خاطره مجاهدان عرصه ایمان و عمل، شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و هفته دولت با بیان اینکه سرمایه انسانی به عنوان با ارزش ترین منابع انسانی به سازمان معنا و مفهوم می بخشد، گفت: نیروی انسانی متخصص یکی از مهم ترین داده های اقتصاد نوین است.

دکتر خیری با اشاره به بهره وری سازمانها، افزود: تأمین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز سایر بخش های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه تأثیر بسزایی در بهره وری سازمان و توسعه کشور دارد.

وی، رشد و توسعه سازمانها و در پی آن جامعه و کشور را در گرو استفاده صحیح از سرمایه های انسانی دانست.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان یکی از شاخص های پیشرفت و توسعه کشور را داشتن سرمایه انسانی متخصص و متعهد دانست و اظهار داشت: نگاه اسلام به انسان و نیروی انسانی نگاه ماشینی و ابزاری نیست  بلکه همراه با کرامت و عزت است.

دکتر خیری با اشاره به اینکه سازمان ها می توانند کارکنان خود را در ابعاد مختلف آموزش دهند، اظهار داشت: می توان ارتقای بهره وری را به عنوان رسالتی جدی از طریق آموزش، عملی کرد و همچنین موجب پویایی سازمان و رضایت کارکنان شد.

 

 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir