آموزش
1398/6/13 چهارشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در دیدار با نائب رئیس شورا:
بدهی دانشجویان ترک تحصیل کرده دانشگاه پیام نور بخشیده می شوند

.

دکتر خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در این دیدار از بخشودگی بدهی دانشجویان ترک تحصیل کرده دانشگاه پیام نور خبر داد و اعلام همکاری دانشگاه و تعامل با شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرعباس را اعلام نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه،  دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان به همراه دکتر محمدرضا میری رئیس امور اداری و پشتیبانی دانشگاه با فرزانه آرامش نائب رئیس شورای شهر بندرعباس دیدار و گفتگو کرد.

دکتر خیری در این دیدار با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور یک دانشگاه دولتی است، اظهار داشت: با توجه به تسهیلات به وجود آمده اگر دانشجویی قبل از سال ۹۶ در دانشگاه پیام نور ثبت نام کرده باشد و تا ۱۵ آبان ۹۸ برای ثبت نام به دانشگاه مراجعه کند دیگر نیازی به پرداخت شهریه ثابت ندارد و کل شهریه ثابت شامل بخشودگی می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور همچنین از تمدید مهلت ثبت نام براساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون در دانشگاه پیام نور تا ۲۸ شهریورماه خبر داد و اظهار داشت: علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور هرمزگان  می توانند با مراجعه حضوری به مراکز و واحدها یا مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشان www.sangesh.org نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی در پایان این دیدار از اعلام آمادگی و همکاری و ایجاد تفاهم نامه بین دانشگاه پیام نور، شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرعباس خبر داد و افزود: دانشگاه پیام نور  علاوه بر پذیرش دانشجو می تواند در زمینه آموزش های کوتاه مدت نیز همکاری نماید.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر