اخبار برگزیده
1397/9/3 شنبه
رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان در نشست خبری:

.

1397/8/30 چهارشنبه
تالیف
۷۸ عنوان کتاب توسط اعضا هیات علمی این دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر محمد خیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره  به طرح تاپ که توسط و زارت صنعت، معدن و تجارت در کشور در حال اجرایی بوده و از سال آینده به صورت رسمی شروع به کار می کند، گفت: دانشگاه پیام نور نیز مسلما طرح های پژوهشی مورد نیاز جامعه را از این سامانه انتخاب خواهد کرد و در مرتفع کردن مشکلات حوزه صنعت و کشور سهیم خواهد بود.
 

وی با تاکید بر اینکه پژوهش وظیفه ذاتی دانشگاه پیام نور می باشد، اظهار کرد: تعداد 78 عنوان کتاب توسط اعضا هیات علمی این دانشگاه تالیف شده است.

رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان افزود: در سال گذشته حدود 2 هزار و 800 دانشجو در این دانشگاه پذیرش شده و در سال جاری نیز 2 هزار و 400 دانشجو پذیرش شدند.

خیری با بیان اینکه ملاک ارزیابی پذیرش دانشجو، ثبت نام قطعی است، ادامه داد: دانشگاه پیام نور جز 4 دانشگاه برتر در خصوص پذیرش دانشجو می باشد و در سال جاری یک هزار و 650 دانشجو ثبت نام قطعی شده است.

وی با اشاره به مدت زمان دو هفته ای تکمیل ظرفیت در سالجاری گفت: تعداد 850 دانشجو در تکمیل ظرفیت امسال جذب شده است.

رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان در ادامه از استخدام 70 عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور هرمزگان خبر داد و گفت: در حال حاضر مرکز بندرعباس تعداد 400 استاد مدعو دارد.

خیری در خصوص فعالیت های فرهنگی این دانشگاه ابراز داشت: در سال گذشته جشنواره ملی نشریات دانشجویی دانشگاه های پیام نور و همایش کنفرانس ملی علوم انسانی در هزاره سوم به میزبانی دانشگاه پیام نوراین استان برگزار شد.

وی همچنین اعزام دانشجویان به مشهد مقدس در قالب طرح ولایت، برگزاری جشنواره قرآن وعترت در سه سطح مقدماتی در مراکز واحدها، استانی وکشوری، برگزاری کارگاهها و جلسات پرسش و پاسخ در راستای دانش افزایی با حمایت نهاد رهبری، اعزام تعدادی از دانشجویان جهت دیدار با مقام معظم رهبری و برگزاری یادآوره شهدای گمنام در سطح استانی با حضور مسولان را از دیگر فعالیت فرهنگی این دانشگاه عنوان کرد.
 

افتتاح دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور

 وی بیان داشت: 8 آذرماه سال جاری دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور بندرعباس با حضور مسوول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها رسما افتتاح خواهد شد.
 

حمایت دانشگاه از فعالیت های پژوهشی

 خیری از حمایت های دانشگاه پیام نور در خصوص فعالیت های پژوهشی در قالب پایان نامه ها خبر دادو افزود: این حمایتها به صورت مالی و تنها در قالب پایان نامه انجام می شود.
 

تجهیز مرکز آزمایشگاه های قطبی

 وی در ادامه به تجهیز مرکز آزمایشگاه های قطبی دانشگاه پیام نور هرمزگان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: برای تجهیز این مرکز قریب به دومیلیارد تومان هزینه شده و به محض آماده شدن زیرساخت های لازم این مرکز شروع به کار خواهد کرد.

رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان با بیان اینکه بدهی به هیچ نهادی نداریم، تصریح کرد: برای برگزاری اردوهای علمی هیچ محدودیتی نداشته و از بازدیدهای علمی در راستای ارتقاء دانش و ارتباط متقابل علم با حوزه بازار و کسب و کار حمایت می کنیم.
 

افزایش فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

 خیری در پایان بیان داشت: دانشگاه پیام نور در پذیرش دانشجو در دوره تکمیلی نسبت به دانشگاه های دیگر در جایگاه بالاتری قرار دارد و افزایش تعداد فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد به خودی خود گواه بر صحت این موضوع می باشد.

لینک خبر_     http://pnu.ac.ir/Portal/home/?news/440052/797657/1392895/رییس-دانشگاه-پیام-نور-هرمزگان-در-نشست-خبری-


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر