اخبار برگزیده
1395/10/28 سه‌شنبه
سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان : موقعیت استراتژیک هرمزگان در مقیاس ملی اهمیت دانشگاه پیام نور را دو چندان کرد

.

 

سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان اظهار کرد: موقعیت ویژه و استراتژیک استان هرمزگان در مقیاس ملی اهمیت دانشگاههای پیام نور استان را دوچندان کرده است .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر عبدالکریم قائدی، سرپرست دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با وجود ۱۴ مرکز و واحد دانشگاهی و 15 هزار دانشجو یکی از بزرگترین دانشگاههای استان می باشد.

وی یادآور شد: دانشگاه پیام نور در سال ۶۷ با هدف تحصیل برای همه، همه جا وهمه وقت آغاز به کار کرد و هم اکنون این دانشگاه با شعار کتاب همراه، کلاس همراه و استاد همراه با جنبش نرم افزاری بخش اعظمی از بار تحصیل در استان و کشور ر ا به دوش می کشد.

سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان اظهار کرد: مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور به جز مرکز بندرعباس همگی توسط خیرین دانشگاه ساز ساخته شده است و تعدادی از این واحدها و مراکز تماما و بطور کامل توسط خیرین تامین اعتبار و احداث گردیده است

 

قائدی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در مقیاس ملی، منطقه ای و بین المللی مطرح می باشد و به ایفای نقش پرداخته است، تصریح کرد: موقعیت ویژه و استراتژیک استان هرمزگان در مقیاس ملی اهمیت دانشگاههای پیام نور استان را دوچندان کرده است و از طرح های بزرگ توسعه ملی، طرح توسعه مکران و سواحل مکران می باشد که دانشگاههای پیام نور میناب، سیریک و جاسک در این خصوص می توانند نقش مهم و دوچندانی را در تربیت و آموزش نیروهای متخصص و مورد نیاز داشته باشند.

وی افزود: دانشگاه های پیام نور کیش، قشم و ابوموسی نیز در طرح های توسعه کشور بویژه طرح های توسعه سواحل شمالی خلیج فارس و جنوب کشور اهمیت بسزایی ایفا خواهند کرد. در این طرح های توسعه ایقابل ذکر است که کشور، جمعیت پذیری و اشتغال زایی در کلیه مناطق از شرق تا غرب استان اهمیت بسزایی یافته است.

 

سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با بیش از۲8۰ رشته محل در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی توانسته است خیل عظیمی از مشتاقان تحصیل را در استان حمایت و پشتیبانی نموه و هم اکنون نیز این بصورت یک دانشگاه الکترونیکی و کارآفرین در پی اهداف عالی آموزش در کشور می باشد.

 

دکتر قائدی خاطرنشان کرد: اهداف دانشگاه پیام نور با همکاری و حمایت های دکتر رستمی ابوسعیدی ریاست عالیه دانشگاه و معاونین ایشان محقق خواهد شد و از همه کسانی که در توسعه و پیشرفت دانشگاه پیام نورعلی الخصوص همکاران استان که در این راستا دخیل هستند تشکر میکنم و امیدوارم همکاری و مساعدت ها بتواند ما را در رسیدن به اهداف عالیه دانشجویان یاری نماید.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر