آموزش
1395/12/19 پنجشنبه
دیدار مسئولین دانشگاه پیام نور با خانواده شهید فرخی نژاد و غبار رویی گلزار شهدا

.

مسئولین دانشگاه پیام نور کشور با همراهی مسئولین استانی و همچنین با حضور خانواده شهید فرخی نژاد در گلزار شهدای بندرعباس با عطرافشانی و قرائت فاتحه از مقام شامخ شهدا تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، مسئولین دانشگاه پیام نور کشور با همراهی مسئولین استانی و همچنین با حضور خانواده شهید فرخی نژاد در گلزار شهدای بندرعباس با عطرافشانی و قرائت فاتحه از مقام شامخ شهدا تجلیل کردند.

دکتر رستمی ابوسعیدی، ریاست عالیه دانشگاه پیام نور کشور در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار گفت: دلاوری ها و رشادت های سردار قاسم سلیمانی مایه افتخار همه ماست.

وی افزود: در طول دوران هشت سال دفاع مقدس شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کردیم و ان شاءالله خداوند دعا بفرمایند که بتوانیم در مسیری که شهدا رفتتد گام برداریم و دنباله رو آنها باشیم.

دکتر عبدالکریم قائدی، سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با اشاره به قسمتی از خاطرات خود با شهید فرخی نژاد گفت: رفاقت شهید از مهمترین و بزرگترین هنرهای او بود و زمانی که در اثر تصادف تصمیم داشتم به بندرعباس برگردم اصرار داشت از اهواز به شیراز من را همراهی کند.

وی ادامه داد: در شلمچه دریای وسیع، کانال ها را نشانم داد و گفت از اینجا به دشمن حمله می کنیم بلافاصله گفتم این امکان ندارد اما با اطمینان گفت حمله می کنیم و آن لحظه من نیستم و در طول مسیر به شیراز باز این ماجرا و ماجراهای دیگر از جمله رد شدن از سیم های خاردار را تعریف می کرد.

 


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر