آموزش
1396/11/25 چهارشنبه
سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان در شب شعر:

.

 

 

شعر، موهبتی است الهی که افراد معدودی از آن برخوردار می باشند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر محمد خیری سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در حاشیه مراسم شب شعر در دانشگاه پیام نور بندرخمیر با بیان اینکه شعر، موهبتی است الهی که افراد معدودی از آن برخوردار می باشند،گفت:شاعرین هرمزگانی در مراسم امشب با یک ژرف نگری خاص هنر خود را به نمایش گذاشتند.

دکتر خیری با تاکید بر اینکه در هرمزگان شاعرین برجسته و علاقمند زیادی وجود دارد که بعضی از چهره ها شاخص و در سطح ملی نیز شناخته شده هستند، افزود: می توان با حمایت های هم جانبه مسئولین استانی انگیزه آنان را دو چندان کرد.

وی با اشاره به اینکه دومین شب شعر در دانشگاه پیام نور هرمزگان برگزار شده است، افزود: شعر و شاعری از جمله هنرهایی است که خداوند به عنوان لطف به تعدادی از اشخاص عنایت فرموده است

سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان، افزود: با توفیق الهی در سال های آتی نیز همچنین مراسماتی در سطح دانشگاه برگزار خواهد شد و از همچنین مراسماتی حمایت خواهیم کرد.

 در ادامه دکتر احمد زاهری رئیس دانشگاه پیام نور واحد بندرخمیر از همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان که در برگزاری این مراسم باشکوه  همکاری داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است دومین مراسم شب شعر با حضور دکتر خیری سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان، ملایی فرماندار شهرستان بندرخمیر،حجه الاسلام صفایی حائری مام جمعه شهرستان، ، دکتر احمد زاهری رئیس دانشگاه پیام نور بندر خمیر، دکتر کامرانی رئیس بسیج اساتید هرمزگان و جمعی از مسئولین محلی و استانی در دانشگاه پیام نور بندر خمیر برگزار شد.

 


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر