آموزش
1396/5/14 شنبه
سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان خبر داد:شروع ثبت نام بدون آزمون در بزرگترین دانشگاه دولتی

.

 

دکتر عبدالکریم قائدی سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان از شروع ثبت نام بدون آزمون و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی خبر داد.

 

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر قائدی با بیان اینکه نتایج اولیه آزمون سراسری از ساعت 18 روز یکشنبه مورخ 15 مردادماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود، افزود: مهلت انتخاب رشته داوطلبان از تاریخ 19 لغایت 23 مردادماه  می باشد  و کسانی که علاقمند به تحصیل در بزرگترین دانشگاه دولتی، دانشگاه پیام نور می باشند می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org یا مراجعه حضوری به مراکز و واحد های دانشگاه پیام نور استان هرمزگان نسبت به انتخاب رشته و ثبت نام بدون آزمون اقدام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: مشاوره تحصیلی  رایگان توسط اساتید خبره در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور نیز دایر می باشد.

 

سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان اظهار داشت: داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 96 مجاز به انتخاب رشته نشده اند یا غایب در جلسه آزمون بوده اند نیز می توانند براساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور ثبت نام نمایند .

دکتر قائدی با اشاره به مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور افزود:دانشگاه پیام نور دارای رتبه اول کیفیت آموزشی در بین دانشگاههای کشور می باشد و در حوزه پژوهش نیز جزء 10 دانشگاه برتر کشور محسوب می شود.

وی افزود: یکی از مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور تحصیل همزمان دو رشته در مقطع کارشناسی  است و فارغ التحصیلان این دانشگاه در مقاطع بالاتر در بهترین دانشگاه دولتی کشور پذیرفته شده اند و حتی در آزمون های استخدامی نیز باتوجه به سطح علمی مناسب  نسبت به فارغ التحصیلان دانشگاه های دیگر موفق تر بوده اند.

 

 

 


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر