آموزش
1395/11/23 شنبه
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور: وحدت رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی است

.

 

اولین مراسم شب شعر فجر با حضور شاعران شیعه و اهل سنت در بندرپل بر روی لندی گراف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر کریم نجفی برزگر معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور در مراسم شب شعر دهه فجر در بندرپل بر روی لندی گراف با بیان اینکه وحدت رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی است، گفت:آرزوی علما و بزرگان تاریخ همه این بوده که ما بتوانیم امت اسلامی متحدی داشته باشیم و در مقابل استکبار بایستیم.

دکتر نجفی برزگر با اشاره به افزایش تعداد دانشجویان بعد از انقلاب اسلامی اظهار داشت: این نشانه بیانگر توجه به رشد اختراعات، ابتکارات و رسیدن به قله های فناوری دانش است و افتخار بزرگی است که شعر بعد از انقلاب اسلامی اصلاح و تکامل یافته و دلیل رشد در جامعه ما و جامعه بین المللی شد.

وی ضمن اشاره به بیانات امام (ره) که یکی از عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی وحدت مردمی بود، افزود: انقلاب اسلامی توانست وحدت اسلامی را پایه گذاری کند و این از برکت رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی می باشد.

در ادمه سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان گفت: هدف از برگزاری این مراسم گرامیداشت ایام ا... دهه فجر،بزرگداشت شاعران استان ،ایجاد وحدت و معرفی شاعرین است.

دکتر قائدی افزود: دانشگاه پیام نور هرمزگان با ایجاد بستری مناسب، زمینه حضور بیش از پیش هنرمندان، شاعران، نویسندگان و محققان را در دانشگاه فراهم کرده است.

سرپرست دانشگاه پیام نور اظهار داشت:ظرفیت ها، استعدادهای سرشار و مفاخر ارزنده ای در استان وجود دارد که می تواند پشتوانه خودباوری و تجدید هویت برای فرزندان این خطه نیلگون خلیج فارس باشد.

دکتر قائدی در این جلسه تاکید کرد: تولید شعر، مقاله، کتاب، مجله، واژه نامه، نقد آثار موجود را در اولویت قرار دهیم و در حفظ و ماندگاری و پیشرفت فعالان این حوزه و مولفین و شاعران تلاش نماییم.

خاطر نشان می شود: این شب شعر به همت دانشگاه پیام نور بندرخمیر با همکاری آموزش و پرورش ،سپاه امام سجاد و اداره کل ارشاد استان برگزار شد.

در پایان مراسم از شاعران برجسته با اهدای لوح قدر دانی شد.

 

 


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر