آموزش
1396/11/3 سه‌شنبه
دانشگاه پیام نور از طریق قطب بین اللمل به سمت دانشگاه نسل سوم حرکت کرده است

.

معاون حقوقی،مجلس و امور استانهای دانشگاه پیام نور کشور در هرمزگان:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر دوگانی معاون حقوقی، مجلس و امور استانهای دانشگاه پیام نور کشور در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با شرکت کنندگان کنفرانس بین المجالس پرداخت و گفت: رهبر انقلاب پیشرفت علمی را یکی از مسائل و نیازهای بسیار مهم دنیای اسلام دانست و افزود: امروز جوانان ایران، در پزشکی، نانو، سلولهای بنیادی و دانش هسته‌ای کارهای بزرگی انجام داده‌اند.

دکتر دوگانی به بررسی عوامل کاهش جمعیت دانشجویی در کشور پرداخت و افزود: تاکنون یک و نیم میلیون دانشجو از دانشگاه پیام نور فارغ التحصیل شده اند.

وی با اشاره به کیفیت آموزشی دانشگاه پیام نور افزود: 30 درصد پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد  در بهترین دانشگاه های دولتی از فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می باشد.

معاون حقوقی، مجلس و امور استانهای دانشگاه پیام نور با توجه به برنامه ششم توسعه افزود:

با تعاملی که بین مجلس، دولت و دانشگاه پیام نور وجود دارد این دانشگاه به عنوان هاب بین المللی در برنامه ششم توسعه انتخاب شد و این گامی مهم در برهه ی از زمان است که دانشگاه با کاهش دانشجو مواجعه شده است.

 دکتر دوگانی تصریح کرد: به واسطه ی این هاب بین االملی همکاری های خوبی با دانشگاههای معتبرخارجی و داخلی در جهت ارائه آموزش های نیمه حضوری، باز، الکترونیکی شروع شده و هم اکنون 65 دفتر نمایندگی این دانشگاه در نقاط مختلف دنیا آمادگی دانشجو می پذیرد.

وی اظهار داشت: قطب بین المللی دانشگاه پیام نور پاسخگوی نیازهای روز جامعه می باشد و دانشگاه از این طریق به سمت دانشگاه نسل سوم حرکت کرده است.

 


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر