آموزش
1397/1/21 سه‌شنبه
رئیس دانشگاه پیام نورهرمزگان در بازدید از مرکزمیناب:

.

                                              

ارائه خدمات شایسته به دانشجویان در زمینه های مختلف اولویت کاری قرار گیرد


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان هرمزگان ، دکتر محمد خیری در بازدید از مرکز میناب ، ضمن دیدار با کارکنان و اعضای هیات علمی مرکز میناب از بخشهای مختلف این دانشگاه شامل سالن اجتماعات، آزمایشگاه، کتابخانه، کلاسهای درس و واحدهای اداری این مرکز بازدید نمود
.

همچنین رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در این بازدید، ضمن گفتگوی صمیمانه با کارکنان و دانشجویان مرکز میناب، از نزدیک مسائل و مشکلات آنها را بررسی و دستورات لازم را صادر نمود.

دکتر محمد خیری همچنین خواستار ارائه خدمات شایسته به دانشجویان در زمینه های مختلف آموزشی وفرهنگی شد.

عبدالرسول ترابی رئیس دانشگاه پیام نورمرکزمیناب نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور دکتر خیری رئیس دانشگاه پیام نوراستان هرمزگان، گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این مرکز در حوزه های مختلف عمرانی، آموزشی، ادرای و فرهنگی بیان نمود .

وی همچنین خواستار رفع مشکل برق فاز 2 ساختمان آموزشی این مرکز شد.

 

در نشست رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب مطرح شد:

رسالت دانشگاه پیام نور در توسعه آموزش عالی استان

همچنین رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در سفر به شهرستان میناب با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نوراستان هرمزگان ، دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نوراستان هرمزگان، به همراه رئیس مرکزمیناب، کمالی رئیس اداره آموزش دانشگاه پیام نوراستان هرمزگان و جمعی از کارکنان مرکز میناب با مهندس نخعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب دیدار کرد.

در این دیدار، رئیس دانشگاه پیام نوراستان هرمزگان، ضمن تبریک سال نو و تشریح رسالت دانشگاه پیام نور در توسعه کیفی آموزش عالی کشور، خواستار همیاری و کمک فرمانداری ویژه میناب در رفع مسائل و مشکلات دانشگاه پیام نورمرکز میناب، بویژه حل مسئله برق فاز دو( ساختمان آموزشی )این مرکز شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب نیر ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این دیدار گفت : دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاههای با کیفیت بالای آموزشی در بین دانشگاه های کشور است.

مهندس نخعی افزود: دانشگاه پیام نور توانسته است با توجه به سیستم آموزشی خود بویژه توسعه آموزش مجازی، تحصیل ارزان، با کیفیت و آسان را برای اقشار مختلف مردم فراهم نماید.

وی همچنین گفت: آماده هرگونه همکاری در جهت رفع مسائل و مشکلات دانشگاه پیام نورمرکزمیناب می باشد.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر