اخبار آموزش الکترونیک
1397/7/23 دوشنبه
آغاز تکمیل ظرفیت بدون آزمون مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور هرمزگان

.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان از آغاز تکمیل ظرفیت بدون آزمون مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور هرمزگان خبر داد.

 

محمد خیری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس، از آغاز تکمیل ظرفیت بدون آزمون مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور هرمزگان خبر داد و اظهار داشت: تکمیل ظرفیت بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی از امروز شنبه 21 مهرماه در سایت سازمان سنجش آغاز شد.

وی افزود: آن دسته از افرادی که در آزمون سراسری ثبت نام کرده و همچنین کسانی که در آزمون ثبت نام نکرده‌اند، می‌توانند در سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org از نحوه ثبت نام خود مطلع شوند.

رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان  تصریح‌کرد: با توجه به تسهیلات ویژه بانک انصار برای این دانشگاه و اختصاص وام بانکی به کلیه دانشجویان پیام نور، دانشجویان این دانشگاه دیگر دغدغه پرداخت شهریه نخواهند داشت.

خیری ادامه داد: دانشجویان یک‌ بار برای کل دوران تحصیل خود به بانک انصار مراجعه و پس از افتتاح حساب و تشکیل پرونده با شرایط آسان، اقدام به ثبت‌نام و انتخاب واحد کرده و به طور خودکار در سیستم گلستان مبلغ کل شهریه دانشجو در ترم مربوطه توسط بانک انصار پرداخت می‌شود و دانشجو نیز صرفا اقساط شهریه‌ خود را با کارمزد 1/4 درصد به بانک انصار پرداخت می‌کنند.

انتهای پیام/88037/

           

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر