اخبار
1397/8/20 یکشنبه
سرزمین و ملت ایران این خیانت‌ها و تحقیرها را هرگز از یاد نخواهد برد

.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت:   
 

۱۳ آبان در تاریخ معاصر ایران یکی از روزهای مهم آشکار کننده دست پنهان استکبار به شمار ‌می رود و حضور شوم استکبار در ایران مملو از خیانت به منافع ملی این سرزمین بوده است


 

محمد خیری، رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در حاشیه راهیپمایی ۱۳ آبان ماه در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور استان هرمزگان به همراه اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان بصیر و محترم و بویژه شرکت مردم و مسئولان استانی، گسترده و پرشکوه‌تر از سال های گذشته در راهپیمایی حضور داشتند.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان بیان کرد: دانش آموزان و دانشجویان هرمزگانی آمدند تا بگویند ۱۳ آبان را هرگز فراموش نخواهند کرد و با مشت های گره کرده و شعارهای ضد استکبار پایبندی خود را به ارزش ها و راه و رسم شهدا نشان دادند.

خیری افزود: ۱۳ آبان در تاریخ معاصر ایران یکی از روزهای مهم آشکار کننده دست پنهان استکبار به شمار ‌می رود و حضور شوم استکبار در ایران مملو از خیانت به منافع ملی این سرزمین بوده و ملت ما این خیانت‌ها و تحقیرها را هرگز از یاد نخواهد برد.

وی ادامه داد: همینطور که حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در اهمیت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی فرمودند: با اطمینان می گویم که اسلام، ابرقدرتها را به مذلت می کشاند.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان خاطر نشان کرد: در حالی که انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) به روزهای سرنوشت سازی نزدیک می‌شد همه اقشار مردم ایران از زن و مرد و پیر و جوان، سعی در ایفا کردن نقش تاریخی خود و عمل به تکلیف الهی داشتند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر